Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Er det noen som handler i Sverige her og røyker? Jeg forsøker å søke på nett men finner ikke ut av hva prisen på tobakk er, eller ferdigrøyk for den del.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ned mot halve prisen hos söta bror

AnonymBruker
Skrevet

5-600kr for ferdigsydde, ligger vel på 60kr pakken.

Tar du color line eller fjordline er det 429kr ish.

Anonymkode: 51931...ec4

Skrevet

Hørte akkurat i fra en kamerat at en kollega av han hadde vært i Sverige. Det kostet 1998,- for 10 pakker med tobakk. Så det er tydeligvis ikke så billig i Sverige lenger:(

Skrevet

«Merkesigaretter» koster 63 mener jeg og rimeligere 53-54. Tobakk vet jeg ikke...

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

640 sek for en kartong sigaretter

Anonymkode: 23f56...d18

AnonymBruker
Skrevet

kostet 600+ for marlboro (10stk) på grensa for 2 uker siden.

Anonymkode: 120bd...ed8

Skrevet

Takker så mye for svar. Ferdigrøyk er jeg egentlig ikke interessert i, det koster mer enn det smaker. Men prisene dere gir meg er billigere enn det jeg ble forespeilet, det var 800 kroner for en kartong.

Fått litt feil info jeg da, holdt nesten på å droppe sverigeturen min:)

AnonymBruker
Skrevet

Det er ofte tilbud på kartonger der på svinesund og nordby, sist jeg var der skulle de ha 480 kr for en kartong marlboro og gangen før det var det lucky strike. 

Anonymkode: f8cd2...3b7

AnonymBruker
Skrevet
54 minutter siden, blondie303 said:

Hørte akkurat i fra en kamerat at en kollega av han hadde vært i Sverige. Det kostet 1998,- for 10 pakker med tobakk. Så det er tydeligvis ikke så billig i Sverige lenger:(

Det er dobbelt av hva tillat kvote er, og ca 500kr billigere enn i Norge, så jeg vil absolutt si det er billig i Sverige. 

Anonymkode: b42c4...e45

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er dobbelt av hva tillat kvote er, og ca 500kr billigere enn i Norge, så jeg vil absolutt si det er billig i Sverige. 

Anonymkode: b42c4...e45

Er selvfølgelig enig i at det er billigere enn i Norge, men direkte billig er ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...