AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #1 Skrevet 12. juni 2018 Når dere liker noen på Tinder er det bare kjapt sveip og ikke tenkt igjennom eller det litt gjennom tenkt? Og visst dere får match kontakter dere eller svarer visst noen kontakter? Hilsen ny på Tinder. Anonymkode: e9dd9...0f6
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #2 Skrevet 12. juni 2018 Jeg er jente. Jeg sveiper ganske fort, men liker bare de jeg i farta syntes ser kjekke ut. Når det blir match syntes jeg som regel ikke de var så kjekke alikevell når jeg får studert nok... og da svarer jeg ikke 😩 nå høres jeg nok ut som en kjip kjærring, men tinder er tinder og jeg bryr meg heller ikke om en av mine matcher ikke svarer meg. Anonymkode: 914a4...ee0 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #3 Skrevet 12. juni 2018 På Tinder er det nok mange som bare er for å ha det moro, se litt hva som finnes og hvis de er heldige finne noen de kan date... Det er ikke alle som oppfører seg like godt og noen (eller faktisk ganske mange) bare sletter matchen med en gang uten å si noe. Det å drive med nettdating er rovdrift på selvtilliten for en del mennesker, så vær klar over dette hvis du er ny. Tenk at det bare skal være moro, nesten som en lek eller et spill. Ikke legg for mye i kontakten du får med mennesker før du har møtt dem i levende live. Og er det noen du liker godt, prøv å møte dem så raskt som mulig. Da slipper du masse fram og tilbake med meldinger som allikevel ikke fører noen vei. En del er på Tinder bare for å finne noen å ha sex med også, så det kan være greit å starte kommunikasjonen med hva man er ute etter. Så vet man at man søker det samme. Lykke til! Mange finner hverandre på nettdating, mange finner aldri noen der. Let også ute i virkeligheten, se deg rundt, smil til folk. Anonymkode: d2c3e...76a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå