AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #1 Skrevet 11. juni 2018 Jeg ser veldig mange tråder som ender opp som rene skrytetråder, som tråder om hvor mye man tjener, hvor ofte man har sex, hva man spiser til middag, når barna legger seg, og felles er at så og si alle svarer med ting som overgår gjennomsnittet eller det som er normalt. Det må være en veldig velstående gjeng som henger rundt her inne skal vi tro på svarene og all fornuften man finner i slike tråder. Jeg tror den gjennomsnittlige KG-bruker er omtrent slik: - Kvinne med en inntekt på over 900.000kr, gift med en mann som tjener rundt 800.000kr. - Bor i en stor nedbetalt villa og eier en ganske bra bil sammen. Hadde hatt råd til en bil til, men trenger bare én fordi de er miljøbevisst og helst sykler eller bruker kollektivtransport. - Familien spiser hjemmelaget sunn middag hver dag, og tyr aldri til halvfabrikat eller grandiosa. De bestiller heller aldri take-away eller annen junkfood, men spiser ofte ute på restaurant. - Har aldri problemer med sexlysten og har gjerne sex flere ganger for dagen. Hun har en mann som synes det går helt fint å ha sex selv om hun har mensen, og ellers er sexkjemien helt 100%. - Det er aldri noen som helst problemer i forholdet og begge er alltid 100% enige. Hadde det oppstått en bitteliten uenighet ville de selvsagt ha blitt skilt på dagen. - Paret har 3 gullunger til barn i alderen 6-11 år som alltid står opp og legger seg i tide, gjør leksene og får gode karakterer. De spiser all mat og er ikke kresen. De er lydige og ser ikke TV eller bruker mobil mer enn det de har lov til, og vet å legge dette bort selv uten å bli bedt om det. Alt annet kunne jo blitt rapportert til barnevernet. - De har hund og katt, men det er alltid ryddig og rent, for huset ryddes og støvsuges minst en gang for dagen. Hvordan tror dere at den gjennomsnittlige KG-bruker er? Anonymkode: 81f63...ca9 5
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #2 Skrevet 12. juni 2018 Haha😂 Neida, vi er mange utskudd her (eller helt vanlige folk om du vil) som syns vi har gjort et realt middagsvarp når de selger 4 Grandis til 100 kr fordi hey: det er billig! og masse annet som ville fått en politisk korrekt rich-bitch veganer til å sette havregrøten og søtpoten sin dønn fast i halsen. Anonymkode: 296d7...562 2
Mari Y Skrevet 12. juni 2018 #3 Skrevet 12. juni 2018 Jeg tror de mest oppegående ville aldri lagt ut om sitt eget sexliv på nett, for å si det slik.
Nicathv Skrevet 12. juni 2018 #4 Skrevet 12. juni 2018 1 time siden, Mari Y skrev: Jeg tror de mest oppegående ville aldri lagt ut om sitt eget sexliv på nett, for å si det slik. Det er svært få eller ingen som skriver under eget navn på KG, da. Selv når man skriver under kallenavn er man anonym.
Mari Y Skrevet 12. juni 2018 #5 Skrevet 12. juni 2018 10 timer siden, Nicathv skrev: Det er svært få eller ingen som skriver under eget navn på KG, da. Selv når man skriver under kallenavn er man anonym. Likevel kan det vel ikke akkurat sies aa vaere veldig smart
Gjest chisandra Skrevet 12. juni 2018 #6 Skrevet 12. juni 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Haha😂 Neida, vi er mange utskudd her (eller helt vanlige folk om du vil) som syns vi har gjort et realt middagsvarp når de selger 4 Grandis til 100 kr fordi hey: det er billig! og masse annet som ville fått en politisk korrekt rich-bitch veganer til å sette havregrøten og søtpoten sin dønn fast i halsen. Anonymkode: 296d7...562 Yes!
isw Skrevet 12. juni 2018 #7 Skrevet 12. juni 2018 (endret) Jeg kan bare snakke for meg selv. Jeg sykler ikke til jobb (hater sykkel), og iblant henfaller jeg til og med til bil. Jeg kan ikke fordra vegansk mat utenom vegansk øl. Det hender i alle fall 1-2 dager i uka at det blir grandis eller takeaway til middag, og jeg gleder meg stort til disse dagene. Jeg har omtrent aldri sex, og plages ikke veldig av det. Jeg har ingen barn og når jeg får det blir de garantert noen skrikeunger! Jeg tjener 1.250 i året og bruker mye av det til å betale ned boliglån, så der er jeg kanskje ganske typisk. Jeg tar ikke hensyn til miljøet i valg av bil. Det jeg bryr meg mest om med miljø er utslipp av annet enn CO2 samt forsøpling. Jeg tror man kan kjøre bil med ganske stor motor og likevel ikke komme i nærheten av Islands vulkaner når det gjelder utslipp. Jeg løper heller naken gjennom Oslo enn å stemme MDG eller SV Jeg synes den beste middagen er en perfekt stekt biff med tilbehør, ikke sushi eller vegansk crap. Og med øl til! Endret 12. juni 2018 av isw
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #8 Skrevet 12. juni 2018 Minst 40, men ser eldre ut. Hun jobber 40% i blomsterbutikk, liker å ta røykpause og snakke om alle som ikke er der. Anonymkode: ab068...491 1
Nicathv Skrevet 12. juni 2018 #9 Skrevet 12. juni 2018 34 minutter siden, Mari Y skrev: Likevel kan det vel ikke akkurat sies aa vaere veldig smart Hvorfor ikke?
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #10 Skrevet 12. juni 2018 Alle mannlige kg brukere runker, mens konene deres påstår at de aldri gjør det.... Anonymkode: 54bee...251
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #11 Skrevet 12. juni 2018 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser veldig mange tråder som ender opp som rene skrytetråder, som tråder om hvor mye man tjener, hvor ofte man har sex, hva man spiser til middag, når barna legger seg, og felles er at så og si alle svarer med ting som overgår gjennomsnittet eller det som er normalt. Det må være en veldig velstående gjeng som henger rundt her inne skal vi tro på svarene og all fornuften man finner i slike tråder. Jeg tror den gjennomsnittlige KG-bruker er omtrent slik: - Kvinne med en inntekt på over 900.000kr, gift med en mann som tjener rundt 800.000kr. - Bor i en stor nedbetalt villa og eier en ganske bra bil sammen. Hadde hatt råd til en bil til, men trenger bare én fordi de er miljøbevisst og helst sykler eller bruker kollektivtransport. - Familien spiser hjemmelaget sunn middag hver dag, og tyr aldri til halvfabrikat eller grandiosa. De bestiller heller aldri take-away eller annen junkfood, men spiser ofte ute på restaurant. - Har aldri problemer med sexlysten og har gjerne sex flere ganger for dagen. Hun har en mann som synes det går helt fint å ha sex selv om hun har mensen, og ellers er sexkjemien helt 100%. - Det er aldri noen som helst problemer i forholdet og begge er alltid 100% enige. Hadde det oppstått en bitteliten uenighet ville de selvsagt ha blitt skilt på dagen. - Paret har 3 gullunger til barn i alderen 6-11 år som alltid står opp og legger seg i tide, gjør leksene og får gode karakterer. De spiser all mat og er ikke kresen. De er lydige og ser ikke TV eller bruker mobil mer enn det de har lov til, og vet å legge dette bort selv uten å bli bedt om det. Alt annet kunne jo blitt rapportert til barnevernet. - De har hund og katt, men det er alltid ryddig og rent, for huset ryddes og støvsuges minst en gang for dagen. Hvordan tror dere at den gjennomsnittlige KG-bruker er? Anonymkode: 81f63...ca9 Den gjennomsnittlige kg brukeren sitter i leiligheten sin, betalt av NAV og drømmer om millionintekt. Og drømmer seg bort og starter tråder om å bruke 18000 på mat i mnd og millionlønna si. (15000 fra NAV) Anonymkode: f8fad...bd4
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #12 Skrevet 12. juni 2018 Har møtt flere som sier de er på KG uten å røpe at jeg er det selv. Det er stor forskjell på dem alle sammen så... Anonymkode: 1ae52...663
Isambard Skrevet 12. juni 2018 #13 Skrevet 12. juni 2018 Jeg tror alle damene er sammen med fotomodeller. Ikke vanlige fotomodeller fra Dressmann, men 1/million - supermodeller. Noen ganger er det tråder hvor noen legger ut bilde av en modell og spør "er han kjekk". Alle svarer nei. Han når ikke opp til KG standarden.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #14 Skrevet 12. juni 2018 Bitterfitter og mannehatere, og temmelig mange av dem går nok på økonomiske ytelser fra NAV Anonymkode: f62e2...a5d
Puny Skrevet 12. juni 2018 #15 Skrevet 12. juni 2018 Jeg må si jeg har motsatt innrykk. Føler KG er full av: "Man spiser kjempesunt og godt som en familie på 4 på 1000 kr i mnd."
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #16 Skrevet 12. juni 2018 Jeg tror det er en del uføre, AAPere, sykemeldte, arbeidsledige og fødselspermisjons folk. Det er vi som har tid til dette. Anonymkode: 668fb...060 3
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #17 Skrevet 12. juni 2018 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser veldig mange tråder som ender opp som rene skrytetråder, som tråder om hvor mye man tjener, hvor ofte man har sex, hva man spiser til middag, når barna legger seg, og felles er at så og si alle svarer med ting som overgår gjennomsnittet eller det som er normalt. Det må være en veldig velstående gjeng som henger rundt her inne skal vi tro på svarene og all fornuften man finner i slike tråder. Jeg tror den gjennomsnittlige KG-bruker er omtrent slik: - Kvinne med en inntekt på over 900.000kr, gift med en mann som tjener rundt 800.000kr. - Bor i en stor nedbetalt villa og eier en ganske bra bil sammen. Hadde hatt råd til en bil til, men trenger bare én fordi de er miljøbevisst og helst sykler eller bruker kollektivtransport. - Familien spiser hjemmelaget sunn middag hver dag, og tyr aldri til halvfabrikat eller grandiosa. De bestiller heller aldri take-away eller annen junkfood, men spiser ofte ute på restaurant. - Har aldri problemer med sexlysten og har gjerne sex flere ganger for dagen. Hun har en mann som synes det går helt fint å ha sex selv om hun har mensen, og ellers er sexkjemien helt 100%. - Det er aldri noen som helst problemer i forholdet og begge er alltid 100% enige. Hadde det oppstått en bitteliten uenighet ville de selvsagt ha blitt skilt på dagen. - Paret har 3 gullunger til barn i alderen 6-11 år som alltid står opp og legger seg i tide, gjør leksene og får gode karakterer. De spiser all mat og er ikke kresen. De er lydige og ser ikke TV eller bruker mobil mer enn det de har lov til, og vet å legge dette bort selv uten å bli bedt om det. Alt annet kunne jo blitt rapportert til barnevernet. - De har hund og katt, men det er alltid ryddig og rent, for huset ryddes og støvsuges minst en gang for dagen. Hvordan tror dere at den gjennomsnittlige KG-bruker er? Anonymkode: 81f63...ca9 Legg til: - Uførepensjonister - Kongelige - Finanselite - Journalister lager saker på temaene - White trash - Prostituerte - Narkomane - Innvandrere - Mobbere og mobbeofre - Minoriteter - Kriminelle - Jet set’s Anonymkode: 3dc77...8e6
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #18 Skrevet 12. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg tror det er en del uføre, AAPere, sykemeldte, arbeidsledige og fødselspermisjons folk. Det er vi som har tid til dette. Anonymkode: 668fb...060 Mange er i full jobb - og når de har litt ledig tid kveld/fridager så er KG lett å slappe av med/kan surfe. Anonymkode: 3dc77...8e6 2
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #19 Skrevet 12. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker said: Mange er i full jobb - og når de har litt ledig tid kveld/fridager så er KG lett å slappe av med/kan surfe. Anonymkode: 3dc77...8e6 Ja, det også, men tror allikevel mange er sykemeldt 😊 Anonymkode: 668fb...060
SoWhat? Skrevet 13. juni 2018 #20 Skrevet 13. juni 2018 Det er interessant å lese hvilke øyne folk leser med. Hva en legger mest merke til. Det kommer vel litt an på hvilke tråder en velger å lese her også. Selv syns jeg veldig mange moraliserer. Tror ikke en døyt på at de gjør som de preker. Jeg kan godt si at det selvfølgelig er best å spise sunt. For det er det. Men jeg kan godt ha skrevet det mens jeg tar den femte pizzabiten med masse saus. Og drikker cola til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå