AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #1 Skrevet 11. juni 2018 For nokre dager siden møtte eg ei dama frå tinder og me tok ein øl. Eg ble med ho på hotellet og me lå i lag. Dagen etter dro eg uten å si hade, men eg sendte ho ei melding og takka for i går. Ho sa at eg måtte bli igjen neste gong, og eg sa at ho måtte sende ei melding neste gong ho var i byen. Siden har me ikkje prata, men ho begynte å følgje meg på instagram og likte eit bilde eg la ut same dag, i tillegg til eit gamalt bilde. Er dette et godt tekn på at ho vil møte meg igjen og at ho kjem til å sende ei melding neste gong ho er i byen (som er om ei veke)? Anonymkode: e21ed...9b7
Gjest HerrBæsjerumpehull Skrevet 11. juni 2018 #2 Skrevet 11. juni 2018 Selvfølgelig er det det, og det vet du godt. Dårlig kamuflert skrytetråd. Det er forresten dårlig gjort å skryte av at man får pult på et forum som primært er til for upulte menn.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #3 Skrevet 11. juni 2018 Det at du stakk uten å si hadet engang er noe de fleste kvinner leser som "bruk og kast" fra din side og kan skremme henne vekk. Så du har noen minuspoeng å veie opp for. Hvis du likte henne: ta litt initativ selv i løpet av uka. Trenger ikke være noe stort, kanskje ikke noe mer en å like noen av hennes greier tilbake for å vise litt interesse. Anonymkode: a5e7f...113 2
Vinnerloddet Skrevet 12. juni 2018 #4 Skrevet 12. juni 2018 Virker sånn, men du må nesten bare vente å se.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå