Gå til innhold

Vil ho møte meg igjen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For nokre dager siden møtte eg ei dama frå tinder og me tok ein øl. Eg ble med ho på hotellet og me lå i lag. Dagen etter dro eg uten å si hade, men eg sendte ho ei melding og takka for i går. Ho sa at eg måtte bli igjen neste gong, og eg sa at ho måtte sende ei melding neste gong ho var i byen. Siden har me ikkje prata, men ho begynte å følgje meg på instagram og likte eit bilde eg la ut same dag, i tillegg til eit gamalt bilde.

Er dette et godt tekn på at ho vil møte meg igjen og at ho kjem til å sende ei melding neste gong ho er i byen (som er om ei veke)?

Anonymkode: e21ed...9b7

Videoannonse
Annonse
Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet

Selvfølgelig er det det, og det vet du godt. Dårlig kamuflert skrytetråd. Det er forresten dårlig gjort å skryte av at man får pult på et forum som primært er til for upulte menn.

AnonymBruker
Skrevet

Det at du stakk uten å si hadet engang er noe de fleste kvinner leser som "bruk og kast" fra din side og kan skremme henne vekk. Så du har noen minuspoeng å veie opp for. Hvis du likte henne: ta litt initativ selv i løpet av uka. Trenger ikke være noe stort, kanskje ikke noe mer en å like noen av hennes greier tilbake for å vise litt interesse.

Anonymkode: a5e7f...113

• Liker 2
Skrevet

Virker sånn, men du må nesten bare vente å se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...