Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #1 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg synes alvorlig talt at endel mørke jenter må ta barten sin! Tenk bare på hvor mange menn med manglende skjeggvekst som får komplekser av disse jentenes trøndertilbøyeligheter! Pffft, sier nå jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 2. mars 2005 #2 Del Skrevet 2. mars 2005 Heeelt enig!! Det usosialt ovenfor andre jenter også, som ikke har samme muligheten... I likestillingens navn vil jeg også ha helskjegg, minimumen liten trønderbart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #3 Del Skrevet 2. mars 2005 Ja, ikke sant? Hva blir det neste; bartevoks fra Anais Anais? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eliza Doalot Skrevet 2. mars 2005 #4 Del Skrevet 2. mars 2005 Synes dessuten det er en uting at det finnes så få bareberere for kvinner!! Her har likestillingen en lang vei å gå!!! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #5 Del Skrevet 2. mars 2005 Synes dessuten det er en uting at det finnes så få bareberere for kvinner!! Her har likestillingen en lang vei å gå!!! :evil: Ja, jeg er fortsatt enig med deg. I dag kan du få tatt permanent på barten din hvor som helst, men fjerning finnes det nesten ikke tilbud om! Som sagt; pfffft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 2. mars 2005 #6 Del Skrevet 2. mars 2005 Jeg har hørt fra muslimer at det ikke er lov til å bruke metall på huden for jenter altså barbering. Men de bruker noe som heter threading, visstnok helt vanlig å kunne få dette utført med profesjonell hjelp. Det er utrolig hvor mange ting man kan finne regler for ved å se i en gammel bok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #7 Del Skrevet 3. mars 2005 Oppsiktsvekkende! At du har snakket med en muslim, altså. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 3. mars 2005 #8 Del Skrevet 3. mars 2005 Oppsiktsvekkende! At du har snakket med en muslim, altså. Haha jeg har gått i klasse med ca. halvparten muslimer, er liksom ikke til å unngå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest marthepia Skrevet 6. april 2005 #9 Del Skrevet 6. april 2005 Ja..helt enig i det Noen har jo faktisk øreskjegg å da. Noen som har lagt merke til det? Hadde jeg selv hatt det ville jeg fjernet det med en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest StoreSky Skrevet 6. april 2005 #10 Del Skrevet 6. april 2005 Øreskjegg, neseskjegg og trønderbart på en og samme person - that's hairy! Forøvrig liker jeg både damer OG menn, best uten hår i fjeset. Så al-q. muslim blir jeg vel aldri?? (kom på at jeg går i bukser OG jobber, så al-q. muslim blir jeg vel aldri...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 6. april 2005 #11 Del Skrevet 6. april 2005 hvis man er veldig opptatt av dette kan man forske litt og oppdage at i områder der det bor mange mørkhudete innvandrere er det mye høyere sannsynlighet for at man finner ansiktshårblekemiddel i lokale parfymerier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kkristin Skrevet 6. april 2005 #12 Del Skrevet 6. april 2005 Dere skulle sett leggene mine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 6. april 2005 #13 Del Skrevet 6. april 2005 Har du en skjult agenda med disse "lissom- morsomme-hets- trådene" mot kvinnekjønnet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #14 Del Skrevet 6. april 2005 Nei, den er helt åpen. Men jeg registrerer at enkelte ikke cand få med seg alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 6. april 2005 #15 Del Skrevet 6. april 2005 Slask Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. april 2005 #16 Del Skrevet 6. april 2005 Cand alt: hva har du i den store munnen din? Tilbake ril saken: Jeg synes det er forferdelig grusomt stygt med damer som glemmer å barbere bort bart og skjeggvekst. For damer har hårvekst i ansiktet de også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå