AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #1 Skrevet 11. juni 2018 Hei, har et par spørsmål. Hadde oppsigelsetid på 3mnd og betalt for de 3 mnd. I juni (den siste oppsigelsemnd) flyttet det noen inn i leiligheten 7-8 juni og utleier har ikke sagt ifra om det. Hun sier vi ikke får penger igjen for det som er igjen av resten av mnd fordi vi fikk flytte inn 2 uker i forkant gratis og bruker dette som unnskyldning slik at hu skal slippe å betale tilbake pengene. Tips til hva jeg kan gjøre? Anonymkode: 2f06c...575
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #2 Skrevet 11. juni 2018 Hun bryter loven. Hun var snill som lot dere flytte inn tidligere, men det betyr ikke at hun kan la andre flytte inn i en periode dere har betalt for. Personlig hadde jeg nok ikke brydd meg om det siden hun tross alt lot deg flytte inn tidligere, men hvis du vil kjempe om det så har dere loven på deres side. Du har vel fortsatt nøkler til leiligheten? Anonymkode: e5b1d...8dc
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #3 Skrevet 11. juni 2018 La det fare hadde jeg gjort. Du fikk 2 uker før du begynte å betale leie da du flyttet inn, så da har du bare betalt de nå i stedet. Anonymkode: 10682...072
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #4 Skrevet 11. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun bryter loven. Hun var snill som lot dere flytte inn tidligere, men det betyr ikke at hun kan la andre flytte inn i en periode dere har betalt for. Personlig hadde jeg nok ikke brydd meg om det siden hun tross alt lot deg flytte inn tidligere, men hvis du vil kjempe om det så har dere loven på deres side. Du har vel fortsatt nøkler til leiligheten? Anonymkode: e5b1d...8dc Har nøklene enda ja. Snilt å la oss flytte inn 2 uker gratis ja men synes at det bare er skittent gjort av hun å ikke betale selvom vi fikk 2 uker gratis som hun selv foreslo.. Anonymkode: 2f06c...575
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #5 Skrevet 11. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har nøklene enda ja. Snilt å la oss flytte inn 2 uker gratis ja men synes at det bare er skittent gjort av hun å ikke betale selvom vi fikk 2 uker gratis som hun selv foreslo.. Anonymkode: 2f06c...575 Du har sikkert retten på din side, men så spørs det hvor mye du gidder å krangle om det? Hun har ikke lov til å få dobbelt betalt for leiligheten og det er du som har betalt og skal ha pengene igjen for den perioden du ikke bor der når det er andre som har flyttet inn, men hun har sikkert sagt til de nye at de kan bo der gratis, på samme måte som hun sa det til deg da du fikk to uker gratis. Du kan jo bare låse deg inn og være der så mye du vil de siste dagene du har betalt for. Ta med deg en madrass og bare være der og surfe på mobilen osv. Så får du nok pengene dine vil jeg tro. Anonymkode: 10682...072
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå