.LaRubia Skrevet 11. juni 2018 #1 Skrevet 11. juni 2018 Hei! Jeg er norsk og barnefar er spansk. Jeg har termin i november og vi har så smått begynt å tenke litt på navn, men vi finner ut at det er svært vanskelig! Vi vil gjerne ha et navn som høres bra ut både på norsk og spansk da vi blir å bruke begge språkene hjemme. Jeg liker blant annet Elias, Isak og Aksel, men far er ikke enig🙄
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #2 Skrevet 11. juni 2018 Joakim, Mathias, Sebastian, Nikolas, Daniel, Thomas, Gabriel, Martin, David, Adrian, Alexander, Aron, Christian, Christopher, Anton, Edvard, Jakob... Anonymkode: de371...8af 2
LittDiva Skrevet 11. juni 2018 #3 Skrevet 11. juni 2018 Elias var det første jeg tenkte. Funker på de fleste språk.
.LaRubia Skrevet 11. juni 2018 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Joakim, Mathias, Sebastian, Nikolas, Daniel, Thomas, Gabriel, Martin, David, Adrian, Alexander, Aron, Christian, Christopher, Anton, Edvard, Jakob... Anonymkode: de371...8af Takk for gode forslag! Liker Sebastian, Daniel, Gabriel og Adrian. Skal skrive de opp på listen min!😊 32 minutter siden, LittDiva skrev: Elias var det første jeg tenkte. Funker på de fleste språk. Ja, det er min favoritt. Det er et navn som går igjen langt tilbake i familien min, så det er jo litt moro. Men niesen min i Spania heter Elia (jente) og er redd det skal bli rart medto så like navn😕
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #5 Skrevet 11. juni 2018 Carlos? fungerer godt på norsk selv om det høres veldig spanskt ut. Anonymkode: 6cbde...2a8 1
Påkrevd Skrevet 11. juni 2018 #7 Skrevet 11. juni 2018 37 minutter siden, LittDiva skrev: Elias var det første jeg tenkte. Funker på de fleste språk. Enkelt navn som ikke vil skape noen problemer med uttale noe sted, men det kommer til å bli kaos når han begynner i barnehage/skole, da 18 andre kommer til å hete det samme. Det er en ting, men jeg ville holdt meg unna topp-lista også fordi det rett og slett blir litt kjedelig. Litt som Tesla. Det var kule biler da det rullet noen få av dem rundt, men nå er omtrent annenhver bil man ser en Tesla, og jeg er lei av dem allerede før jeg har hatt en selv. Her er forresten topp 10 lista fra 2017
Gjest Catalina Culès Skrevet 12. juni 2018 #14 Skrevet 12. juni 2018 Victor Isaac Isaías Adrian Joel Cristian Abel Miguel Fabian Felix Eric Abraham Emanuel/Manuel Matías/Mateo Tomás Andreas Ander Alexander (Alex) Eloy Simón Davíd Lucas Iván Daniel Hugo Jónatan Julián Gabriel Martín Rubén
lillesky Skrevet 12. juni 2018 #15 Skrevet 12. juni 2018 Tråden er ryddet for latterliggjøring. /lillesky (mod)
JesusErStammen Skrevet 12. juni 2018 #17 Skrevet 12. juni 2018 Akkurat nå, JesusErStammen skrev: Jesus Fungerer på alle språk 😄
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå