AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #1 Skrevet 11. juni 2018 Har skrevet litt med en fyr på tinder og han virker ålreit, men han er økonom, jeg er i slutten av 20 åra og han i begynnelsen... For 5-6 år siden så var jeg så og si personlig konkurs grunnet min ekskjæreste som lurte meg til å ta opp diverse forbrukslån for så og ikke ha råd til å nedbetale det. Jeg er ikke der idag, men har jo ikke den beste inntekten å skryte av, har litt fakturaer som jeg har på delbetaling men alt betales som det skal og til rett tid. Føler at det blir feil og date en økonom som sikkert er ekstremt nøye på slike ting, kanskje han ville synes at jeg var helt turn-off hvis jeg noen gang fortalte det, og jeg vil nok tippe at han f.eks ville spurt meg om hvordan jeg tenker ifht økonomi? Kanskje bare spekulasjoner fra min side... Hva mener dere? Anonymkode: da1c0...197
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #2 Skrevet 11. juni 2018 Jeg er også økonom og har helt elendig privatøkonomi. Vi er forskjellige alle sammen... Anonymkode: d1c2c...113 4
Gjest Nina1975 Skrevet 11. juni 2018 #3 Skrevet 11. juni 2018 Tror ikke han er økonom fordi han er genuint opptatt av økonomi.. Er sikkert ikke mer interessert i det enn andre, tror jeg.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #4 Skrevet 11. juni 2018 Nei. Dette er noe du kan fortelle om, hvis du vil, hvis dere ender i et lengre forhold. At man er økonom betyr ikke at man er interessert i økonomi og sier heller lite om en person. Min samboer er økonom og jeg er lege, han betaler det han skal men har vært utfor «vanskelige situasjoner» og jeg hater sprøyter. Poenget er at yrket sier ikke all verden om en person utover jobbinteresser. Det er dessuten veldig personlig informasjon jeg ikke ville kastet ut der til hvem som helst. Anonymkode: 579c3...d8d
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #5 Skrevet 11. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er også økonom og har helt elendig privatøkonomi. Vi er forskjellige alle sammen... Anonymkode: d1c2c...113 Jeg er utdannet regnskapsfører... ...og må på gjeldsordning. Kjør på Ts! Dont worry! Uansett så trenger du ikke å fortelle om din private økonomi før det ev. skulle bli nødvendig. Skulle han trekke seg unna deg pga dét, så er han uansett ikke den rette for deg. Anonymkode: 08516...09c
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #6 Skrevet 12. juni 2018 Som person som tilfeldigvis er utdannet økonom er det jeg er opptatt av at økonomien går rundt. Å spare mest mulig og på de riktigste måtene er ikke det viktigste, men at en ikke går i minus og tar opp forbrukslån, og at om en bruker noe på kreditt så har en en plan for å betale tilbake før det kommer renter. Anonymkode: e9ab0...48b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå