Gå til innhold

Hvorfor vil han ikke la meg gå videre?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her sitter jeg da..godt over 30 år.

føler meg patetisk og trodde dette var noe jeg var ferdig med for lengst!

Møtte en mann for ca.1 år siden og vi hadde det utrolig bra lenge (datet jevnlig i ca.5-6 mnd).

så plutselig en dag virket det som han fikk fullstendig panikk og sa noe teit som gjorde at jeg trakk meg unna han. 

Han ble sur for at jeg reagerte som jeg gjorde og mente jeg var feig som ville kaste bort noe som kunne bli bra.

Vi holdt kontakten i noen mnd etterpå,men da jeg ikke stoler på han lenger og ikke vet hvor jeg har han blir det ikke helt det samme lenger.

Kuttet kontakten med han i fjor fordi jeg tenkte det var best å gå vidre,da det er tydlig for meg at han ikke er klar for et forhold enda.

Men tok en mnd så får jeg en mld,svarer ikke,men han fortsetter å sende meldinger jevnlig i 3-4 mnd og vi tar opp kontakten igjen,da det virker for meg som han skjønner at han rotet bort noe bra.

Men plutselig hører jeg ikke fra han,så tar han kontakt igjen som ingenting har skjedd. 

Vet ikke om dere skjønner noe av det jeg skriver men prøver kort fortalt å si at vi har holdt på lenge frem og tilbake,det er han det står på,men han vil ikke gi slipp Tydligvis,men klarer heller ikke å binde seg,så når jeg gir slipp så tar han alltid kontakt etter en uke eller 3 igjen..forstår det bare ikke! Han er ikke ute etter sex,så da skjønner jeg ikke hvorfor han ikke bare kan la meg være og gå videre,veldig forvirrende!

Får ikke til å gå vidre på ordentlig jeg heller,klarer ikke date andre engang fordi jeg aldri blir ferdig med han så lenge han holder på så mye frem å tilbake. 

Anonymkode: 2857a...af2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må slutte å basere livet ditt på hva han vil.  Ref. spørsmålet ditt i tittelen.   Det er du som bestemmer over ditt liv. Gjør det som må til for å få et godt liv. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...