AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #1 Skrevet 11. juni 2018 At lærere kan bli betatt av sine elever/studenter? Noen som har opplevd dette? På hvilken måte? ønsker seriøse svar.. Anonymkode: 66815...6f2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #2 Skrevet 11. juni 2018 Regner med at dette er på videregående? Jeg vil si at det er uprofesjonelt av læreren. Selv har jeg ikke vært borte i dette nei, men om eleven er over 18 og tiltrukket tilbake, kan dette tas videre ETTER at eleven er ferdig på skolen, og de ikke lenger har lærer-elev tilknytning. Anonymkode: 15bb1...dfb
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #3 Skrevet 11. juni 2018 Sitat Jeg vil si at det er uprofesjonelt av læreren. Å bli betatt er vel ikke noe man velger, er det vel. Det er vel først og fremst problematisk hvis det kommer i veien for arbeidet, eller at man blir inhabil i vurderingssituasjoner. Anonymkode: a9b34...c7d 2
Severin Skrevet 11. juni 2018 #4 Skrevet 11. juni 2018 Nei, det er meget uprofesjonelt gjort. Som lærer på videregående selv, så vil jeg si det at det er helt utenkelig å tenke slik om sine elever. Om noe slikt skjer, så bør man jo helst ikke undervise i den klassen. 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #5 Skrevet 11. juni 2018 Det er heilt normalt. Men ikkje noko folk burde gjera noko med. Folk kan ikkje styra dragningar/følelsar som dukke opp, men det beste er å berre la det gå over. Tenk på karrieren din. Anonymkode: 54671...5e4 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #6 Skrevet 11. juni 2018 Jeg har opplevd at en lærer har vært betatt av meg. Det er jo helt uskyldig så lenge læreren ikke gjør noe med det. Hvis man er usikker på om det vil påvirke hvordan man vurderer eleven bør man få en annen lærer til å vurdere besvarelsen. Anonymkode: aa9ef...1eb
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #7 Skrevet 11. juni 2018 Denne tråden kommer til å stenges. Er det så jævlig vanskelig å skrive en trådtittel som sier noe om temaet som tas opp?? Anonymkode: 26a54...cc9 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #8 Skrevet 11. juni 2018 Det skjedde på skolen min. En lærer innledet et forhold til en jente i 3. gym. Han var ikke læreren hennes akkurat det året, men han hadde vært kontaktlæreren hennes i 1. og andre gym. Den samme læreren sendte bilder av penisen sin til meg. Han var engelsklæreren min første året. Han jobber heldigvis ikke som lærer lenger! Anonymkode: f0f84...eea
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #9 Skrevet 11. juni 2018 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har opplevd at en lærer har vært betatt av meg. Det er jo helt uskyldig så lenge læreren ikke gjør noe med det. Hvis man er usikker på om det vil påvirke hvordan man vurderer eleven bør man få en annen lærer til å vurdere besvarelsen. Anonymkode: aa9ef...1eb Kan du utdype på hvilken måte du opplevde at han var betatt? Anonymkode: 66815...6f2 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #10 Skrevet 11. juni 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det skjedde på skolen min. En lærer innledet et forhold til en jente i 3. gym. Han var ikke læreren hennes akkurat det året, men han hadde vært kontaktlæreren hennes i 1. og andre gym. Den samme læreren sendte bilder av penisen sin til meg. Han var engelsklæreren min første året. Han jobber heldigvis ikke som lærer lenger! Anonymkode: f0f84...eea Huff, slikt skal jo ikke skje... Anonymkode: 66815...6f2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå