Gå til innhold

Tjener du under en halv million som vanlig arbeidstaker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke det egentlig ganske vanlig? 

Hva gjør dere som tjener under en halv mill. og er dere fornøyd med lønnen?

Anonymkode: 50f09...244

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har inntrykk av at rundt 500 000 er en helt vanlig/normal lønn ja. 

Anonymkode: fa387...017

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jobber i barnehage. Tjener 396.000 i året.

Anonymkode: 75129...cfd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jobber i barnehage. Tjener 396.000 i året.

Jeg er godt fornøyd, har aldri tjent så bra før.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er lærer, tjener rett oppunder 500k. Synes egentlig jeg fortjener mer, kjenner veldig mange med lettere jobber som tjener mye mer enn meg. 

Anonymkode: 8cb70...aa5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tjener rundt 400 000, vil ikke si at jeg er fornøyd i forhold til arbeidsmengde. 

Har en administrativ stilling i forbindelse med butikk. 

Anonymkode: b7379...15e

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er lærer, tjener rett oppunder 500k. Synes egentlig jeg fortjener mer, kjenner veldig mange med lettere jobber som tjener mye mer enn meg. 

Hva mener du med lett? Som er lettere enn lærer?

Anonymkode: b3b9c...501

• Liker 4
Skrevet

485.000. 8 års ansiennitet. Saksbehandler i NAV. Er fornøyd, men er også særs økonomisk av meg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nærmer seg 500 000,er ped.leder i bhg 

Anonymkode: 5e9ca...54e

Skrevet

Håndverker. 450000. Det er ganske mye penger, så jeg lever meget godt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tjene mer???? 

Dere som jobber kun dagtid,fri i ALLE ferier,deriblant den lange sommerferien?? 

Nei,syns dere egentlig tjener for mye jeg. Tenk på sykepleiere f.eks.som har ansvaret for mange syke folk. De som også jobber både servanter,røde dager osv....de burde iallfall tjene mer enn lærere .

Anonymkode: c85ba...9da

• Liker 24
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med lett? Som er lettere enn lærer?

Anonymkode: b3b9c...501

Lurte jeg også på.....

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tjene mer???? 

Nei,syns dere egentlig tjener for mye jeg. Tenk på sykepleiere f.eks.som har ansvaret for mange syke folk. De som også jobber både servanter,røde dager osv....de burde iallfall tjene mer enn lærere .

Skulle være senvakter......😂😂

AnonymBruker
Skrevet

Sykepleier, ca 430" inkl tilegg for helg/helligdag/kveld

Anonymkode: bda7e...a08

AnonymBruker
Skrevet

Om man synes 500 000+ er romslig, kommer jo helt an på hvor du bor i landet og i hvilken livssituasjon du befinner deg(enslig mor/far, singel, familie etc). Det er jo også en kjent sak at inntekten i Oslo er høyere enn i distriktet. 

Jeg tjener rett under 500 000. Høyere utdanning og noe lederoppgaver. Jeg kunne tjent mer sett opp mot arbeidsmengde og ansvar. Bor i distriktet og har familie.

Anonymkode: 9747e...9a3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Føler meg fattig når jeg leser sånne tråder. Tjener i underkant av 350 000. Jobber på kontor. Har bachelorgrad,men er ansatt som ufaglært. Er stuck i en liten by hvor det ikke er noe særlig å velge i.

Anonymkode: 3ada6...c41

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tjene mer???? 

En lærer jobber ikke kun dagtid, for å ha det sagt! En lærer er sammen med elevene på dagtid, men all forberedelse, retting og rapportering foregår stort sett på kveld og også i "ferier".  Tror det er mange som ikke forstår hva det innebærer å være lærer. 

Anonymkode: 889e3...a24

• Liker 38
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler meg fattig når jeg leser sånne tråder. Tjener i underkant av 350 000. Jobber på kontor. Har bachelorgrad,men er ansatt som ufaglært. Er stuck i en liten by hvor det ikke er noe særlig å velge i.

Anonymkode: 3ada6...c41

Hvorfor flytter du ikke på deg? Man kan ikke forvente å få brukt kompetansen sin dersom man bare vil bo på et bestemt sted. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Årslønnen min er på 412.000. Ferdig med bachelor for 1 år siden og har jobbet 1 år så sier meg fornøyd med det. Jobber som saksbehandler i Nav kommune. 

Anonymkode: 14062...823

• Liker 1
Gjest Cwtch
Skrevet (endret)

Jeg synes det er viktig å faktorere inn at det er store forskjeller mellom hvor dyrt det er å bo forskjellige steder. En halv mill gir deg mye mer på landsbygda enn den ville gitt deg i Oslo.

Jeg tjener i overkant av 360 000 i et land der gjennomsnittslønna er 209 000 for min aldersgruppe.

Endret av Cwtch
Ord er vanskelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...