stan Skrevet 11. juni 2018 #1 Skrevet 11. juni 2018 Har denne videoen et poeng? Eller hvorfor tar den feil?
omarel Skrevet 11. juni 2018 #2 Skrevet 11. juni 2018 (endret) 1 time siden, stan skrev: Har denne videoen et poeng? Eller hvorfor tar den feil? Som troende muslim så er filmen tuftet på ønsketenkning. Det minner meg om en muslimsk venn av meg for lenge siden som var veldig glad i alkohol og andre nytelser. Han hadde akkrat slike tanker, selv om han var muslim. For meg så virker det som om filmen definerer Gud slik en ateist skulle ønske at Gud var dersom Gud eksisterer. Så fra mitt ståsted så tar de feil. Endret 11. juni 2018 av omarel
stan Skrevet 11. juni 2018 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2018 11 minutter siden, omarel skrev: filmen definerer Gud slik en ateist skulle ønske at Gud var Et spørsmål tilbake til denne guden, slik han framstår i filmen, er: Hvor har du vært de siste tusener av år? Hvorfor sa du ikke til imamene og prestene at de forkynner feil? Denne guden unnlater å se sin egen (manglende) rolle. Ihvertfall i Norge er det vel heller de som tror som blir uglesett og må forsvare seg. Det har ikke vært slik bestandig, men det å tro på Gud er ikke lengre standarden.
omarel Skrevet 11. juni 2018 #4 Skrevet 11. juni 2018 33 minutter siden, stan skrev: Det har ikke vært slik bestandig, men det å tro på Gud er ikke lengre standarden. Det er relativt, men sant til en viss grad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå