Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

.. og fikk vedkommende opp som venneforslag etterpå.. I hvor mange måneder skal denne personen dukke opp på denne forslagslisten..? Har søkt opp andre også, noen har dukket opp som forslag etterpå, andre har ikke. Men denne personen dukker jevnt opp med 2-3 ukers mellomrom.. 

Anonymkode: 3bec1...550

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det lurer jeg på også. Dvs. hos meg er det folk jeg ikke har søkt opp som kommer igjen og igjen, selv om jeg fjerner dem. Betyr det at de snoker på min profil?

Anonymkode: 9708e...fd4

AnonymBruker
Skrevet

Det går an å blokkere folk. Jeg kommer aldri opp på de listene, siden kun venners venner kan adde meg og ikke hele verden. 

Anonymkode: 39f57...4a1

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det lurer jeg på også. Dvs. hos meg er det folk jeg ikke har søkt opp som kommer igjen og igjen, selv om jeg fjerner dem. Betyr det at de snoker på min profil?

Anonymkode: 9708e...fd4

Lurer i grunn på det samme.. Mon tro om jeg har dukket opp som forslag hos vedkommende og personen har gått inn på min profil..? Kan personen dukke opp så ofte fordi den personen jevnlig søker meg opp? 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det går an å blokkere folk. Jeg kommer aldri opp på de listene, siden kun venners venner kan adde meg og ikke hele verden. 

Jeg hadde den også på den innstillingen, men vedkommende dukket opp alikevel.. har endret alt av innstillinger, ingenting funker, vedkommende dukker opp der uansett.. har fjernet flere forslag jeg syns har vært plagsomme, da dukker de ikke opp der lenger.

Skrevet

Jeg får aldri opp de listene

Skrevet

Kan ikke se at det er noen sammenheng mellom profiler jeg har vært inne på, og venneforslag som dukker opp.

Venneforslagene er stort sett folk jeg har felles venner med, som bor eller jobber samme sted, eller studert samme sted.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde den også på den innstillingen, men vedkommende dukket opp alikevel.. har endret alt av innstillinger, ingenting funker, vedkommende dukker opp der uansett.. har fjernet flere forslag jeg syns har vært plagsomme, da dukker de ikke opp der lenger.

Det gjelder at andre ikke får opp deg. Og du får ikke opp de som kun kan legges til av venners venner. Du må som sagt blokkere, for å fjerne de. Jeg har blokkert over 4000 personer. 

AnonymBruker
Skrevet

Dere må slutte å fundere så veldig!!!

Anonymkode: 7713d...90e

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjelder at andre ikke får opp deg. Og du får ikke opp de som kun kan legges til av venners venner. Du må som sagt blokkere, for å fjerne de. Jeg har blokkert over 4000 personer. 

4000 personer?? 

Hvorfor er du på fb viss du er redd for at folk skal se deg der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...