AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #1 Skrevet 11. juni 2018 Hvilke symptomer fikk du som viste seg å være en spontanabort? Er nervøs og går rundt og "kjenner etter" hele tiden. Ikke bra. Anonymkode: 10d29...f7e
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #2 Skrevet 11. juni 2018 Så dumt at du er nervøs, men jeg forstår deg så inderlig godt. Når jeg spontanaborterte så begynte det med voldsomme smerter. Man trengte ikke kjenne etter, for å si det slik, jeg lå og vrei meg på sofaen og hadde de verste menssmertene jeg noen gang har hatt. Så merket jeg brun utflod som ble mer og mer rølig. Kanskje det kan være en trøst å tenke at dersom du spontanaborterer så merker du det? Du trenger altså ikke kjenne etter, for smertene kan være ganske så sterke. Ikke sikkert det er likt for alle da. OBS: det skal sies at jeg har hatt kjempesterke smerter i et annet svangerskap hvor jeg aldri fikk noen blødning, og det ser ut til å gå fint. Nå tillater jeg meg å bli litt bekymret dersom jeg får smerter, men lar konsekvent være å tenke på det dersom jeg ikke har smerter. Anonymkode: d11e1...abf
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #3 Skrevet 12. juni 2018 Først blødning, då kraftigere blødning, så smerter og blødning og klumper i blodet. Da skjønte vi at det var over😕 Anonymkode: cabae...5f5 1
Kaiaermeg Skrevet 12. juni 2018 #4 Skrevet 12. juni 2018 Lysebrunt utflod i 3-4 dager, så rosa utflod i 1-2 dager, deretter mensblødninger med litt klumper, og så en dag der det var vannvittige smerter og "alt" kom ut. 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #5 Skrevet 12. juni 2018 Brunlig utflod i 2.3 dager før blødningen startet, ved begge SA Anonymkode: b6a95...55d 1
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #6 Skrevet 12. juni 2018 De to gangene jeg har hatt SA, så har jeg bare begynt å blø som en vanlig mens, uten noen smerter egentlig. Den gangen jeg hadde sterke smerter og blødning gikk det bra. Anonymkode: af075...36b
Gjest BethD Skrevet 12. juni 2018 #7 Skrevet 12. juni 2018 Begynte med sterke menssmerter før blodet kom... som en mens egentlig..
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #8 Skrevet 12. juni 2018 Var plutselig ikke kvalm lenger eller måtte tisse om natten (mine klareste symptomer). 2-3 dager senere kom det lys brun utflod som etter 2-3 dager ble helt mørk og deretter blod. Blødde friskt i en uke før det stoppet og hadde vondt i èn dag midt i (da kom mesteparten ut). Dette varte fra uke 8 til 9 Ble gravid igjen etter tre uker etter første friske blødningsdag og er høygravid nå. Anonymkode: 7ae49...457
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #9 Skrevet 12. juni 2018 Lysebrun utflod. Mange har blødninger i svangerskap, men for meg har dette alltid vært et dårlig tegn. I ettertid har jeg sett at jeg ikke måtte tisse like ofte. Hadde også en litt rar kvalme/ubehag som forsvant. Det jeg TRODDE var et sikkert tegn, nemlig at livmortappen flyttet seg, var bare tilfeldig.. Den har variert både i vellykkede og ikke-vellykkede svangerskap Anonymkode: c0f3c...1d6
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #10 Skrevet 12. juni 2018 Litt blod på papiret etter at jeg hadde vært på do. Jeg visste det med en gang. Ringte fastlegen min som mente at det ikke var spontanabort. Men jeg kjente det på meg. Ringte derfor en privat klinikk og ba om ultralyd. Jeg var på samme klinikk to uker før hvor jeg så hjertet. Denne gangen var det ikke noe hjertet som slo. Ble etter mye om og men, men ble utskraping fire dager etterpå. Anonymkode: ff3c3...6d7
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #11 Skrevet 13. juni 2018 Merket ikke så mye før jeg en dag reiste meg opp å ble bløt mellom beina. Blodet rant ut fra buksa, blødde gjennom to svære håndduker. Masse smerter å klumper. Var ingen tvil. Mistet i uke 12. Anonymkode: 90111...7c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå