T-Rex Skrevet 14. juni 2018 #21 Del Skrevet 14. juni 2018 2 minutter siden, Mai2018 said: Du har tydeligvis ikke lest det trådstarter har skrevet, fullt ut. Å koble seg på en luftekanal med ventilator (eller baderomsvifte) i strid med borettslagets bestemmelser er bare dumt. Siden matosen vil bli presset ut i naboenes lufteluker, er det dømt til å bli oppdaget nesten umiddelbart. I beste fall får trådstarter beskjed fra styret om å koble fra ventilatoren, i verste fall blir det brann i ventilasjonssjakten, på grunn av fettet som avleires der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #22 Del Skrevet 14. juni 2018 3 minutter siden, T-Rex skrev: Å koble seg på en luftekanal med ventilator (eller baderomsvifte) i strid med borettslagets bestemmelser er bare dumt. Siden matosen vil bli presset ut i naboenes lufteluker, er det dømt til å bli oppdaget nesten umiddelbart. I beste fall får trådstarter beskjed fra styret om å koble fra ventilatoren, i verste fall blir det brann i ventilasjonssjakten, på grunn av fettet som avleires der. Og sameies bestemmelser Anonymkode: c3787...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mai2018 Skrevet 14. juni 2018 #23 Del Skrevet 14. juni 2018 Siden det er tusener av våre landsmenn som heller ut / tømmer alt av fett i avløp / i toalett, og hvor dette koster millioner å få åpnet opp. I tillegg, så når maten skal friteres og eller gratineres, så oppstår det ofte brann pga av dette. Tror TS gjør samfunnet en tjeneste hvis vedkommende borer et hull på veggen - rett bak ventilatoren og lar alt av stekos forsvinne ut der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #24 Del Skrevet 14. juni 2018 1 hour ago, Mai2018 said: Siden det er tusener av våre landsmenn som heller ut / tømmer alt av fett i avløp / i toalett, og hvor dette koster millioner å få åpnet opp. I tillegg, så når maten skal friteres og eller gratineres, så oppstår det ofte brann pga av dette. Tror TS gjør samfunnet en tjeneste hvis vedkommende borer et hull på veggen - rett bak ventilatoren og lar alt av stekos forsvinne ut der. Å borre et hull rett inn til badet mitt for å røyklegge det med stekeos tviler jeg på at hjelper så alt for mye 😅 Jeg har bestemt meg for å ta med kullfilter, så får jeg investere litt ekstra i et sånn "active clean" eller noe slik som gjerne er hakket bedre enn standard billigste som følger med og håpe på at det hjelper. Takk for hjelpen folkens! Anonymkode: ebbe4...8a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #25 Del Skrevet 14. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å borre et hull rett inn til badet mitt for å røyklegge det med stekeos tviler jeg på at hjelper så alt for mye 😅 Jeg har bestemt meg for å ta med kullfilter, så får jeg investere litt ekstra i et sånn "active clean" eller noe slik som gjerne er hakket bedre enn standard billigste som følger med og håpe på at det hjelper. Takk for hjelpen folkens! Anonymkode: ebbe4...8a3 Det jeg har er et hvitt filter til å legge bakom metallgitteret om du skjønner. Det tar endel av fettet, mens kullfilteret tar lukta. Bytter 4 ganger i året minimum. Og lar vifta gå noen minutter ekstra etter matlagingen. Anonymkode: c3787...b8a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå