AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #1 Skrevet 11. juni 2018 Vi matchet og jeg skrev til han. Han har svart, men nå ikke hørt noe siden lørdag. Jeg skrev sist. Kan det være han ikke vil ha kontakt? Han skulle på tur og jeg ønsket god tur. Han takket og jeg skrev til han etter den, men ingen spm. Er det dumt å spørre om han har hatt en fin tur selvom jeg ikke har hørt noe i mellom. Synes han er veldig flott å se på på bilde, han var høfelig og grei på meld, men gått en stund mellom svar og han spør lite om meg. Føler litt at han er uoppnåelig for en som meg. Han bor på en dyr plass midt i sentrum og jeg litt mer landlig, han god jobb og jeg i butikk. Vet at ingen kan vite, men hva tror dere? Anonymkode: b0bf4...0cd
Ariadne# Skrevet 11. juni 2018 #2 Skrevet 11. juni 2018 Umulig å svare på. Men er jo bare å sende en mld å se hva responen blir? Verste som kan skje er at han ikke svarer.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #3 Skrevet 11. juni 2018 Eg synest ikkje at det er nokon grunn til "panikk" berre fordi han ikkje har svart deg siden laurdag, særleg når han har sagt at han skal på tur. Han høyrast kanskje ikkje veldig interessert ut, men samstundes er folk ganske ulike når det kjem til slike ting Nokre er livredde for å verke desperate! Synest du skal spørje han ut på ein date eg! Anonymkode: d06b1...3e4
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #4 Skrevet 11. juni 2018 Send han en melding og spør om han har hatt en fin tur. Hva er det verste som kan skje? Anonymkode: 1ef9d...af6
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #5 Skrevet 11. juni 2018 Føler han er litt over min liga så har dårlig selvtillit på dette. Så tør ikke helt å be han på date og har ikke lyst å virker vekdig ivrig heller, men kanskje jeg bare høflig skal spørre om han har hatt en fin tur? Liker ikke dette dateing greiene. 🤣 Anonymkode: b0bf4...0cd
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #6 Skrevet 11. juni 2018 Sendte meld og han svarte. 😊 Men spurte ikke om møte. Får se hva som skjer. Synes han spør lite om meg. Betyr det lite interesse? Anonymkode: b0bf4...0cd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå