AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #1 Skrevet 11. juni 2018 Herregud, jeg tabbet meg ut og klarte å betale rundt tusen kroner for mye til Lånekassen på denne månedens innbetaling. Noen som har opplevd dette før? Tror dere det er et problem å få tilbakebetalt disse pengene? Jeg skal selvsagt ringe dem i morgen og høre. Anonymkode: 19d14...0d4
stan Skrevet 11. juni 2018 #2 Skrevet 11. juni 2018 Hvis du ikke absolutt trenger pengene så går det bare til litt raskere nedbetaling av lånet. 4
prt90 Skrevet 11. juni 2018 #3 Skrevet 11. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Herregud, jeg tabbet meg ut og klarte å betale rundt tusen kroner for mye til Lånekassen på denne månedens innbetaling. Noen som har opplevd dette før? Tror dere det er et problem å få tilbakebetalt disse pengene? Jeg skal selvsagt ringe dem i morgen og høre. Anonymkode: 19d14...0d4 Hvis du betaler for mye til statens lånekasse går det automatisk inn som økt nedbetaling av lånet. Vil faktisk tro det blir ganske styrete både for deg og statens lånekasse å tilbakeføre transaksjonen. Se heller på det som penger spart 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå