AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #1 Skrevet 11. juni 2018 Til alle dere som skriver "dump han" eller "jeg avslutter med en gang jeg merker at fyren er en drittsekk eller ser andre røde flagg, mister interessen om han er en player" osv.. Hvordan klarer dere dette? Jeg sliter skikkelig med å avslutte /komme meg utav date-relasjoner jeg innerst inne vet at aldri ville blitt noe av,eller som bare ville blitt er dårlig forhold. Jeg har f. Eks datet en som faktisk opptil flere ganger har løyet til meg og spilt spill i tre mnd kun for å holde på sex, samt vist en del andre egenskaper jeg overhodet ikke ser på som attraktivt i et forhold... Så hvorfor er det da så vanskelig for meg å bare avslutte det og gå videre? Jeg blir bare så innmari lei meg,savner vedkommende så vanvittig, får rett og slett en sorgreaksjon.Hvorfor, når jeg VET så godt at vedkommende ikke er bra for meg? Skulle ønske jeg var skrudd sammen annerledes! Anonymkode: 716dc...c76
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #2 Skrevet 11. juni 2018 Det er lett å gi råd, men det er vanskelig å følge dem selv. Du må nesten bare bestemme deg. Kutt kontakten, slett han fra alt og hold deg til det Anonymkode: e8bda...da1
waco Skrevet 11. juni 2018 #3 Skrevet 11. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er lett å gi råd, men det er vanskelig å følge dem selv. Du må nesten bare bestemme deg. Kutt kontakten, slett han fra alt og hold deg til det Anonymkode: e8bda...da1 Eller hun kan bruke den gylne anledningen til å bli litt kjent med seg selv. Hvorfor liker man så voldsomt mennesker som lyver for eksempel? En som juger for sex? Kan det være at en selv ønsker det enkleste og derfor velger å underkaste seg mennesker som vet er dårligere enn seg selv? I stedet for å be folk holde seg unna, - spør heller mennesker hvorfor de finner dem så tiltrekkende og uimotståelige? 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #4 Skrevet 11. juni 2018 55 minutter siden, waco skrev: Eller hun kan bruke den gylne anledningen til å bli litt kjent med seg selv. Hvorfor liker man så voldsomt mennesker som lyver for eksempel? En som juger for sex? Kan det være at en selv ønsker det enkleste og derfor velger å underkaste seg mennesker som vet er dårligere enn seg selv? I stedet for å be folk holde seg unna, - spør heller mennesker hvorfor de finner dem så tiltrekkende og uimotståelige? Du har faktisk noen gode poeng. 🙂 Anonymkode: 6ef9b...bdd
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #5 Skrevet 11. juni 2018 3 hours ago, waco said: Eller hun kan bruke den gylne anledningen til å bli litt kjent med seg selv. Hvorfor liker man så voldsomt mennesker som lyver for eksempel? En som juger for sex? Kan det være at en selv ønsker det enkleste og derfor velger å underkaste seg mennesker som vet er dårligere enn seg selv? I stedet for å be folk holde seg unna, - spør heller mennesker hvorfor de finner dem så tiltrekkende og uimotståelige? Nå fikk jeg noe å tenke over, takk 🙂 Anonymkode: 0c410...965
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå