Gå til innhold

Hvordan glemme den naboen..??

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en nabo jeg har vært i flørt med noen ganger tidligere men pga ulike årsaker tror jeg det er best å bare glemme fyren til tross for en heller uvanlig fysisk tiltrekning jeg opplever i forbindelse med han. 

Vi snakker den type tiltrekning der bare synet av brystkassa hans fortsatt sitter klistret på minnet (fra en ikke seksuell situasjon!) og jeg pleier virkelig ikke å få den slags fysisk tiltrekning med noen menn. Ikke eksene mine heller. Jeg er hetero, men slik fysisk tiltrekning har jeg aldri opplevd før.

Hvordan glemme han? Hvordan få det bildet ut av netthinna?????????????

Anonymkode: 6f622...6b2

Videoannonse
Annonse
Gjest Dævendøtte
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en nabo jeg har vært i flørt med noen ganger tidligere men pga ulike årsaker tror jeg det er best å bare glemme fyren til tross for en heller uvanlig fysisk tiltrekning jeg opplever i forbindelse med han. 

Vi snakker den type tiltrekning der bare synet av brystkassa hans fortsatt sitter klistret på minnet (fra en ikke seksuell situasjon!) og jeg pleier virkelig ikke å få den slags fysisk tiltrekning med noen menn. Ikke eksene mine heller. Jeg er hetero, men slik fysisk tiltrekning har jeg aldri opplevd før.

Hvordan glemme han? Hvordan få det bildet ut av netthinna?????????????

Du skriver du er hetero, altså du er mann selv? Uansett, man skal ha gode grunner til å glemme sånt, klart, har dere partnere bør dere ligge unna hverandre og ikke med hverandre, men bortsett fra det, hvorfor ikke friste lykken? 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Du skriver du er hetero, altså du er mann selv? Uansett, man skal ha gode grunner til å glemme sånt, klart, har dere partnere bør dere ligge unna hverandre og ikke med hverandre, men bortsett fra det, hvorfor ikke friste lykken? 

Hva? Nei. Jeg er kvinne.

Gjest Dævendøtte
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er hetero, men slik fysisk tiltrekning har jeg aldri opplevd før.

Ok, kunne ikke helt forstå hva du mente med dette...

Er dere single begge to, hvorfor ikke kjøre på, man skal ha gode grunner for å ikke satse når man føler så sterkt :)

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Dævendøtte skrev:

Ok, kunne ikke helt forstå hva du mente med dette...

Er dere single begge to, hvorfor ikke kjøre på, man skal ha gode grunner for å ikke satse når man føler så sterkt :)

Jeg er singel ja, og han var singel sist jeg snakket med han.. 

Føler? Det er fysisk tiltrekning og kan umulig utvikle seg til noe seriøst  av ulike årsaker. Dessuten er han ikke seriøst interessert i forhold heller virker det som. Elskerinne skal jeg hvertfall aldri bli.

Hvordan fjerner jeg dette?

Gjest Dævendøtte
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Føler? Det er fysisk tiltrekning og kan umulig utvikle seg til noe seriøst  av ulike årsaker. Dessuten er han ikke seriøst interessert i forhold heller virker det som. Elskerinne skal jeg hvertfall aldri bli.

Aner ikke hvordan du fjerner, er jo bare å la vær å svare mer heretter. Ja, du FØLER vel den fysiske tiltrekningen, mente ikke at dere skulle gifte dere heller. 

Men da er det vel bare å glemme ham da, ikke verre enn det, siden du ikke vil noe annet og har knapt snakket med ham, visj, visj, vekk med bildet i hodet, selv om det kanskje er like vanskelig som å fjerne trådstarten din, ikke veit jeg ;)

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Aner ikke hvordan du fjerner, er jo bare å la vær å svare mer heretter. Ja, du FØLER vel den fysiske tiltrekningen, mente ikke at dere skulle gifte dere heller. 

Men da er det vel bare å glemme ham da, ikke verre enn det, siden du ikke vil noe annet og har knapt snakket med ham, visj, visj, vekk med bildet i hodet, selv om det kanskje er like vanskelig som å fjerne trådstarten din, ikke veit jeg ;)

Guuuuuuud. Det er så forbaska slitsomt å kjenne på dette. :bond:

Skrevet

Jeg synes at du bare skal tillate kroppen din å gjøre det den vil. Ikke hold naturens vilje tilbake! :) Dere trenger ikke være i et forhold for at dere kan nyte hverandres selskap (les: At du får tafset på brystkassa hans ;))

Men om du absolutt ikke vil ha noe med han å gjøre, så kan det være nyttig å vite at du mest sannsynligvis er så interessert fordi at han ikke er så veldig tilgjengelig for deg. Prøv å ikke tenk på han, ikke stalk han på sosiale medier, ikke snakk om han til dine venninner og prøv å finn feil ved han som gjør at han blir mer usexy og uinteressant for deg.

Vi har alle vært der, så vi forstår hva du går gjennom :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Tibbie skrev:

Jeg synes at du bare skal tillate kroppen din å gjøre det den vil. Ikke hold naturens vilje tilbake! :) Dere trenger ikke være i et forhold for at dere kan nyte hverandres selskap (les: At du får tafset på brystkassa hans ;))

Men om du absolutt ikke vil ha noe med han å gjøre, så kan det være nyttig å vite at du mest sannsynligvis er så interessert fordi at han ikke er så veldig tilgjengelig for deg. Prøv å ikke tenk på han, ikke stalk han på sosiale medier, ikke snakk om han til dine venninner og prøv å finn feil ved han som gjør at han blir mer usexy og uinteressant for deg.

Vi har alle vært der, så vi forstår hva du går gjennom :fnise:

Det er ingen som vet om han. Kun han. Som sagt er det enkelte ting som gjør at jeg holder tilbake. Det er og ting ved meg som gjør at han holder tilbake (antar jeg) så begge er vel uaktuelle for hverandre. For alt jeg vet. 

FAEN.

Gjest HerrBæsjerumpehull
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er det som er så farlig/galt med det når dere begge er single, og du er tiltrukket av fyren? Det er jo bare å ha en slags enighet om hvor dere står. Skjønner ikke vitsen med å nekte seg selv relativt ufarlige gleder i livet.

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ingen som vet om han. Kun han. Som sagt er det enkelte ting som gjør at jeg holder tilbake. Det er og ting ved meg som gjør at han holder tilbake (antar jeg) så begge er vel uaktuelle for hverandre. For alt jeg vet. 

FAEN.

Det må jo være den store grunnen til at du er så tiltrukket av han. Man blir som regel litt betatt av de man ikke kan få. I know this :P

Men jeg ble kjempenysgjerrig på hva som er hinderet her. Du er anonym bruker, så håper at du vil dele med oss!
Er dere i familie? Har du vært sammen med bestekompisen hans? Eller han med moren din? 😮 Nå er tankene mine løpsk!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
59 minutter siden, Maruwan skrev:

Hva er det som er så farlig/galt med det når dere begge er single, og du er tiltrukket av fyren? Det er jo bare å ha en slags enighet om hvor dere står. Skjønner ikke vitsen med å nekte seg selv relativt ufarlige gleder i livet.

Fordi jeg vil ha et seriøst forhold når jeg først involverer meg så mye. Du sier med andre ord at jeg skal ta sjansen på å ha sex med han i måneder bare for å oppdage med 100% sikkerhet at det ikke fører til noe mer? Hjertesorg +++++?

Neitakk.

AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, Tibbie skrev:

Det må jo være den store grunnen til at du er så tiltrukket av han. Man blir som regel litt betatt av de man ikke kan få. I know this :P

Men jeg ble kjempenysgjerrig på hva som er hinderet her. Du er anonym bruker, så håper at du vil dele med oss!
Er dere i familie? Har du vært sammen med bestekompisen hans? Eller han med moren din? 😮 Nå er tankene mine løpsk!

Jeg kunne få han. Til sex. Men vil jeg ha han utover det? Ikke slik det er pr i dag.

Nei. Nei og nei. 

Gjest Alterego666
Skrevet

Beste måten å fjerne spenning er å jorde elektrisiteten. I dette tilfellet betyr det å knulle. Du vil ikke ha ham, men begjærer ham. Etter at dere har hatt sex, har du beseiret ham og lysten. Spikk et hakk i sengestolpen og move on.

AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare si: TA MEEG!!!!! HER OG NÅ!!!!….? Eller en dag det regner, går du ut, blir skikkelig våt, si du er utelåst og BAM! Rett i sengs!

Anonymkode: 81fd7...f27

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare si: TA MEEG!!!!! HER OG NÅ!!!!….? Eller en dag det regner, går du ut, blir skikkelig våt, si du er utelåst og BAM! Rett i sengs!

Anonymkode: 81fd7...f27

Gleeeeeeeeem at jeg spurte! (Rolling eyes from here to forever....)

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gamle er dere og hvor ofte ser du han? Typ hver dag?

Anonymkode: 06fd9...857

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gamle er dere og hvor ofte ser du han? Typ hver dag?

Hvorfor spør du om det? Å fortelle detaljer om det hjelper ikke meg.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan prøve å unngå han i en periode, hvis du ikke ser han så ofte?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du kan prøve å unngå han i en periode, hvis du ikke ser han så ofte?

Jeg har ikke sett snurten av han på hvertfall to uker,  og det har vært null kontakt sånn ellers. Bildet av den bare fine brystkassa hans er også fra ca 2 år tilbake i tid. Såeee...

Oooooh my fucking god. Jeg er så håpløs..! Jeg tror jeg bestiller meg lassevis med pizza fra Peppes, spise til jeg ikke orker å tenke mer. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...