Gjest Gjesta Skrevet 2. mars 2005 #2 Skrevet 2. mars 2005 Alannah Myles - Black Velvet Det er noe "hot" med rytmen,.. 8)
Piñacolada Skrevet 2. mars 2005 #6 Skrevet 2. mars 2005 Freak me - Another Level Skriver under på den, men jeg må si at den deler førsteplassen med Toni Braxton - You're making me high. Og Nine Inch Nails - Closer!!
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #8 Skrevet 3. mars 2005 "Gett off" og "Acknowledge me" med Prince....
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2005 #10 Skrevet 3. mars 2005 Får alltid lyst å ha sex når jeg hører Dragula med Rob Zombie
Gjest TomKrus Skrevet 3. mars 2005 #13 Skrevet 3. mars 2005 Ole Ivars "Nei, så tjukk du har blitt" får saftene til å strømme. Men mye av Massive Attack funker og, og av en merkelig grunn er Chem. Brothers lost in the k-hole sexy.
Gjest Tristessa Skrevet 3. mars 2005 #14 Skrevet 3. mars 2005 Som TomKrus sier, Massive Attack er digg. Men "Baby did a bad, bad thing" av Chris Isaak tar kaka, særlig etter Eyes Wide Shut! Synd at TvNorge har ødelagt den i forbindelse med Temptation Island.
Gjest Aurélie Skrevet 3. mars 2005 #15 Skrevet 3. mars 2005 Insatiable - Darren Hayes (vokalisten i Savage Garden)
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2005 #16 Skrevet 3. mars 2005 Som TomKrus sier, Massive Attack er digg. Men "Baby did a bad, bad thing" av Chris Isaak tar kaka, særlig etter Eyes Wide Shut! Synd at TvNorge har ødelagt den i forbindelse med Temptation Island. Det kan jeg tro, for før jeg leste Temptation Island, tenkte jeg det, da jeg så sangtittelen. Drittlei den allerede, og aldri hørt hele sangen engang!
Gjest Anonymous Skrevet 3. mars 2005 #17 Skrevet 3. mars 2005 I want you - Beatles I want you so bad it's driving me mad
Gjest Chrizzy Skrevet 3. mars 2005 #18 Skrevet 3. mars 2005 Bolero med Ravel Santana - Smooth Erotica-Madonna Endel av Enigma (Beklager, har problemer med å si bare en låt )
Gjest Chrizzy Skrevet 3. mars 2005 #20 Skrevet 3. mars 2005 Egentlig så synes jeg musikk uten tekst er mest sexy, det distraherer ikke. Eller kanskje jeg tenker på musikk mens man har sex egentli?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå