Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Vi et et par på 24 år som prøver å få barn. I januar hadde jeg en SA, var til GU i februar og der så alt bra ut - hadde mye egg. Jeg startet på Oralcon, siden vi ønsket å få barn mellom april-august, men dette sluttet jeg med etter en måneds tid siden jeg fikk negative bivirkninger (ble engstelig, lei meg og deppa). 

Fikk min første mens etter jeg slutta på Oralcon 38 dager etterpå, som varte i 5 dager. Regna ut at jeg skulle få eggløsning 6.juni - men eggløsningstesten viste negativ både dagen før og dagen etter? Har egentlig stabil syklus, men hadde ingen tegn til eggløsning. Ikke eggløsningsslim, ikke høy sexlyst - men hadde derimot vondt under samleie. Akkurat som det traff noe sårt. Noen andre som har opplevd dette? 

Skal ha mensen 21.juni, men håper det har klaffet. Er det andre prøvere der ute? :) 

Anonymkode: 7b04f...d08

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kan nok hende kroppen din er i ulage etter p-pillebruken. Det er ikke alltid så enkelt at man bare kan regne ut el og spesielt ikke etter bruk av hormonpreparater. Kroppen kjører gjerne sitt eget løp den. Eggløsningstester bør man ta over flere dager i forkant av eggløsning.

Anonymkode: 4ad28...86f

Skrevet

Til spørsmålet i overskriften, ja. Man kan ha tom eggpose i noen sykluser. 

Gjest Sisti
Skrevet

Etter p-pillebruk kan du ikke regne utifra din vanlige syklus rett etterpå. Og ja, kroppen kan hoppe over EL. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...