Gå til innhold

hvorfor er jeg slik?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest TomKrus

Vil man kunne anta at det vil være en signifikant forskjell mellom de to gruppene når det kommer til kulturell bakgrunn? Vil man ikke kunne anta at den vil være den samme i de to gruppene?

Bedre bilder? Tror du virkelig ikke at de hadde samme kvalitet, og hvorfor skulle i så fall denne kvalitetsforskjellen få forskjellige utfall i de to gruppene?

Personlig ser jeg ingen grunn til å dele disse inn i mindre grupper så lenge individer i begge grupper plukkes tilfeldig ut av populasjonen.

Statistikknerd ut

Jeg synes dette virker som et rimelig resultat, da et pent ytre ofte signaliserer et sunt legeme, og dermed gode gener. Et "snilt" utseende vil kunne assosieres til gode opppdragelsesegenskaper, og dermed et positivt bidrag til et barn som allerede har gode og friske gener. Det ideelle for en dame da vil være å få barn med kjekkasen, dumpe ham, og få dusten til å hjelpe til med å oppdra barnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes dette virker som et rimelig resultat' date=' da et pent ytre ofte signaliserer et sunt legeme, og dermed gode gener. Et "snilt" utseende vil kunne assosieres til gode opppdragelsesegenskaper, og dermed et positivt bidrag til et barn som allerede har gode og friske gener. Det ideelle for en dame da vil være å få barn med kjekkasen, dumpe ham, og få dusten til å hjelpe til med å oppdra barnet.[/quote']

Jupp, enig med deg i det jeg. Ta en titt i dagboka til Fiona er du snill :wink: . Jeg sa i grunn bare at å konkludere enhetlig på grunnlag av ett forsøk blir litt tynt. Det er selvfølgelig like feil å forkaste resultatet som en mulig tendens.

Hadde jeg synes det hørtes helt urimelig ut hadde jeg vel heller ikke nevnt forsøket i første omgang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ii Fiona
Ta en titt i dagboka til Fiona er du snill

eller ikke!

Uansett, det er vel det vi gjør da, iflg undersøkelser, får barn med kjekkasen og testosteronbomba og finner en tøffel til å følge opp :ler:

Bare en ulempe; jeg faller ikke for noen av delene.

*omprogrammerer til lesbisk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...