AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #1 Skrevet 11. juni 2018 Leser så mye om hva svigerdatter mener om svigermor. Hva mener du som svigermor om din svigerdatter? Anonymkode: 13c3b...7e3 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #2 Skrevet 11. juni 2018 Det går sport i å rakke ned på svigermor. SMange av dagens unge svigerdøtre evner ikke å se andre sider enn egen. I tillegg så tror mange unge, spesielt jenter at de kan dirigere og bestemme over foreldregenerasjonen. Har forresten ei flott bonus svigerdatter. Anonymkode: f89cb...4a5 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #3 Skrevet 11. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det går sport i å rakke ned på svigermor. SMange av dagens unge svigerdøtre evner ikke å se andre sider enn egen. I tillegg så tror mange unge, spesielt jenter at de kan dirigere og bestemme over foreldregenerasjonen. Har forresten ei flott bonus svigerdatter. Anonymkode: f89cb...4a5 bonus svigerdatter? Anonymkode: 29d24...9d1
tonebelinda Skrevet 11. juni 2018 #4 Skrevet 11. juni 2018 Jeg har ingen svigerdatter/svigersønn ennå Men begge mine barn har med seg kjæresten hjem rett som det er Og det aller viktigste da, er at mine barns kjæreste er velkommen hjem til oss. Hvem de har som kjæreste er deres valg, og da må jeg bare innordne meg og gjøre mitt for at forholdet mitt til 'kommende' svigerdatter/svigersønn er godt
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #5 Skrevet 11. juni 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: bonus svigerdatter? Anonymkode: 29d24...9d1 Sikkert stebarn som har fått ei kone osv. Bonus barn - stebarn. Anonymkode: 13c3b...7e3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #6 Skrevet 11. juni 2018 Jeg er litt usikker på om det er et svigerbarn i bildet for tiden men jeg har lite å utsette på vedkommende. Anonymkode: c538d...8fb
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #7 Skrevet 11. juni 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det går sport i å rakke ned på svigermor. SMange av dagens unge svigerdøtre evner ikke å se andre sider enn egen. I tillegg så tror mange unge, spesielt jenter at de kan dirigere og bestemme over foreldregenerasjonen. Har forresten ei flott bonus svigerdatter. Anonymkode: f89cb...4a5 Beklager å avspore tråden, men tror det går begge veger. Både svigermor og -datter kan nok bidra til at forholdet blir betent. Selv har jeg en flott svigermor som jeg setter stor pris på i livet mitt! Vi er nok ikke enige om alt mulig, men hun er en bra, åpen og raus dame! Anonymkode: 5c260...7ab 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå