02825 Skrevet 11. juni 2018 #1 Skrevet 11. juni 2018 Hei! Er det noen her som har reist til USA eller sjenerelt utlandet med primolut N? Uten å få problemer? Med propblemer mener jeg at man må åpne kofferten og vis tollen hva det er og sånt eller har det gått bra?
Occulta Skrevet 11. juni 2018 #2 Skrevet 11. juni 2018 Medisiner er sjelden noe problem. Så lenge det er tydelig at du har resept. Dette medikamentet er ihvertfall ikke noe stress!
02825 Skrevet 11. juni 2018 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2018 Tror du jeg kommer til å bli stoppet og må hvis de og åpne kofferten? Har det skjedd med noen her eller har det gått bra?
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #4 Skrevet 11. juni 2018 Min erfaring etter mange flyturer er at ingen bryr seg om medisiner. Bare ha de i håndbagasjen. Jeg var i Australia for noen mnd siden med bagen full av medisiner (lovlig og med papirer, selvfølgelig), men det eneste de brydde seg om var en liten pakke tørket krokodillekjøtt. Anonymkode: 49431...7f8
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #5 Skrevet 11. juni 2018 Bare be apoteket skrive en erklæring på dem. Da vil du ihvertfall ikke få noe problem. Anonymkode: c06e6...7c3
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #6 Skrevet 11. juni 2018 Ved innreise i USA kommer kofferten min alltid tapet tilbake. De åpner den alltid, og ødelegger låsen hvis det er lås. De er kjempe strenge. Anonymkode: 4a6dc...63c
02825 Skrevet 11. juni 2018 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2018 Så jeg må ikke stå ved kofferten å forklare hva det er? Er det lurest at jeg tar det i kofferten? Er det jeg vil!
Perelandra Skrevet 11. juni 2018 #8 Skrevet 11. juni 2018 Hei Trådstarter! Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg