Monica1968 Skrevet 20. desember 2010 #41 Skrevet 20. desember 2010 Altså, at det er uetisk (det er uetisk du mener, ikke uestetisk eller noe? :o ) å tenne på en glattbarbert dame, fordi det betyr at man egentlig har litt pedofile tendenser? Ja, på samme måte som man åpenbart har pedofile tendenser dersom man foretrekker at hårene under armene, på bena, skjeggvekst hos menn osv. fjernes(hvor nødvendig, på en skala fra èn til to, er ironiflagget her?). Igrunnen er det mer enn komisk dersom TS ikke anser det for å være flere forskjeller på barn og voksne(både på kjønnet og for øvrig)enn kroppshår. For all del, jeg har ingen problemer med at noen liker kroppshår(selv om det er en av de største turn - offene jeg personlig kan tenke meg), men argumentasjonen TS anvender her, er ganske så spesiell.
Gjest Airi Skrevet 20. desember 2010 #42 Skrevet 20. desember 2010 Ja, på samme måte som man åpenbart har pedofile tendenser dersom man foretrekker at hårene under armene, på bena, skjeggvekst hos menn osv. fjernes(hvor nødvendig, på en skala fra èn til to, er ironiflagget her?). Igrunnen er det mer enn komisk dersom TS ikke anser det for å være flere forskjeller på barn og voksne(både på kjønnet og for øvrig)enn kroppshår. For all del, jeg har ingen problemer med at noen liker kroppshår(selv om det er en av de største turn - offene jeg personlig kan tenke meg), men argumentasjonen TS anvender her, er ganske så spesiell. Vi får vel håpe at ts har blitt litt mer voksen på de fem årene
Gjest Baardsen Skrevet 20. desember 2010 #43 Skrevet 20. desember 2010 Vi får vel håpe at ts har blitt litt mer voksen på de fem årene ..hun har vel hatt tid til å gro en skikkelig manke der nede etter alle disse årene... 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå