Gjest TomKrus Skrevet 2. mars 2005 #21 Skrevet 2. mars 2005 Oppsummering: 1) Visuelt: helst hår 2) Praktisk: fleksibel Du ju rid mi? Jepp. Det er løsskjegg som er tingen!
Gjest kenneth Skrevet 2. mars 2005 #22 Skrevet 2. mars 2005 Jepp. Det er løsskjegg som er tingen! Jeg var hele tiden sterk i troen på at vår matnyttige korrespondanse ville kulminere i en felles hårbefengt plattform, preget av harmoni og forståelse!
Gjest *Fiona* Skrevet 2. mars 2005 #23 Skrevet 2. mars 2005 *Male bonding her, med svinging i lianene og Tarzan rop*
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2005 #24 Skrevet 3. mars 2005 Hva synes dere om mannfolk og hår da, det tas litt skjeldent opp. For meg gjelder det her også, at ingen hår er beibitiss, jeg synes det er greit de ikke barberer en dritt men stusser slik at ikke jeg begynner å hoste hårballer. Yess!
Gjest ii Fiona Skrevet 3. mars 2005 #25 Skrevet 3. mars 2005 Nei, du vet det, Spidey, det var det der med selvinnsikt og å gjengjelse tjenester da... at menn har hår nærmest overalt i større og mindre grad, med de følger det får for oss som vil ha nærkontakt med tungen og ymse, det er liksom ikke like viktig. Først de siste årene det er blitt mer fokus på hva en mann kan gjøre for å gjøre seg litt mer lekker på andre områder enn å gidde en dusj i ny og ne og stryke rutinemessig over med deo under armene Å holde en pung glattbarbert må vel omtrent være en heldagsjobb... bittesmå stikkende hår er heller ikke noe særlig mer sexy eller behagelig enn det er å plukke ut et krøllete hår mellom tennene i etterkant Så jeg er fornøyd hvis han er skinnende ren og heller kortklippet jeg for mine del, og til og med det er det ikke alle som skjønner Ja til metroseksuelle menn, sier jeg bare - det er ett steg nærmere litt mer sånn unisex, hvor mennene tar opp feminine trekk - og jeg venter spent på når det blir akseptert at vi tilnærmer oss det mannlige, la oss si med rap og promp og øl og kløing på ballene og fotballkamp Neida, jeg trekker det langt nå *venter spent på kjeft og spydigheter* Men jeg er ikke huleboer fan, så jeg synes det er nydelig med litt yngre gutter, som dusjer ofte, steller seg og er freshe, fremfor litt sånn sur gubbelukt og svette baller...
Gjest *Fiona* Skrevet 3. mars 2005 #26 Skrevet 3. mars 2005 Nei, du vet det, Spidey, det var det der med selvinnsikt og å gjengjelse tjenester da... at menn har hår nærmest overalt i større og mindre grad, med de følger det får for oss som vil ha nærkontakt med tungen og ymse, det er liksom ikke like viktig. Først de siste årene det er blitt mer fokus på hva en mann kan gjøre for å gjøre seg litt mer lekker på andre områder enn å gidde en dusj i ny og ne og stryke rutinemessig over med deo under armene Å holde en pung glattbarbert må vel omtrent være en heldagsjobb... bittesmå stikkende hår er heller ikke noe særlig mer sexy eller behagelig enn det er å plukke ut et krøllete hår mellom tennene i etterkant Så jeg er fornøyd hvis han er skinnende ren og heller kortklippet jeg for mine del, og til og med det er det ikke alle som skjønner Ja til metroseksuelle menn, sier jeg bare - det er ett steg nærmere litt mer sånn unisex, hvor mennene tar opp feminine trekk - og jeg venter spent på når det blir akseptert at vi tilnærmer oss det mannlige, la oss si med rap og promp og øl og kløing på ballene og fotballkamp Neida, jeg trekker det langt nå *venter spent på kjeft og spydigheter* Men jeg er ikke huleboer fan, så jeg synes det er nydelig med litt yngre gutter, som dusjer ofte, steller seg og er freshe, fremfor litt sånn sur gubbelukt og svette baller...
Gjest Melk Skrevet 3. mars 2005 #27 Skrevet 3. mars 2005 Med eller uten hår, så ser man da VITTERLIG forskjell på et kvinnekjønn og på et barn under 12 år!!
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2005 #28 Skrevet 3. mars 2005 Hoho men det er jo noe mer mandig med hår nede på mennene. Sprøtt egentlig, siden vi damer naturlig har hår der nede, men føler meg da mer feminin når jeg er nybarbert (unttatt stripesaken) enn når jeg har latt det gro mens jeg feks har mensen da er det ikke vits uansett. Da bør jeg jo føle meg på det mest kvinnelige EGENTLIG
Gjest lars Skrevet 19. desember 2010 #29 Skrevet 19. desember 2010 sykt teit å diskutere dette damer!
Rumohra Skrevet 19. desember 2010 #30 Skrevet 19. desember 2010 sykt teit å diskutere dette damer! Så sykt 2005 ass...
Gjest Airi Skrevet 19. desember 2010 #31 Skrevet 19. desember 2010 Jeg synes det er utrolig sexy med hår på menn Elsker å kose med det og synes det lukter godt. Litt hår i munnen under seansen har neppe tatt livet av noen, og jeg har ikke noe problem med det. Men hver sin smak.
Gjest Eurodice Skrevet 19. desember 2010 #32 Skrevet 19. desember 2010 Hår/ikke hår er vel et like aktuelt tema nå som da denne tråden ble opprettet for nesten 6 år siden .
Gjest Airi Skrevet 19. desember 2010 #33 Skrevet 19. desember 2010 Hår/ikke hår er vel et like aktuelt tema nå som da denne tråden ble opprettet for nesten 6 år siden . Søren, hvorfor gjør jeg dette igjen og igjen? Når det til og med er kommentert "så sykt 2005". Hvem er det som sitter og henter frem gamle tråder egentlig?
KaDust Skrevet 19. desember 2010 #34 Skrevet 19. desember 2010 :-) Syns voksne skal ha hår på kjønnsorganene jeg. Skal liksom være så uskyldig med barnehud der nede da? Glattbarbert! Hva er det som er så tiltrekkende med kjønnsorganer som ligner småbarns? Er greit at man skal ha hår der nede, men da får de jaggu klare å holde det rent der og.
KaDust Skrevet 19. desember 2010 #35 Skrevet 19. desember 2010 Søren, hvorfor gjør jeg dette igjen og igjen? Når det til og med er kommentert "så sykt 2005". Hvem er det som sitter og henter frem gamle tråder egentlig? Oi La ikke merke til det selv! Haha, ja da lurer jeg på det samme.
Gjest HunterLady Skrevet 19. desember 2010 #36 Skrevet 19. desember 2010 Hvis man assosierer hårfrie, voksne kjønnsorgan med kjønnsorganet til et barn, så er man ikke helt på rett spor. 2
pastellfisk Skrevet 19. desember 2010 #37 Skrevet 19. desember 2010 Før barberte jeg alt unntatt venusberget. Men så tenkte jeg "hva faen", kjønnshår er grelt, og så tok jeg hele greia. Barberer ikke lenger da, men tar brasiliansk. :gjeiper: Får ikke barne-asossiasjoner, fordi jeg har aldri sett en unge med pupper, rumpe, hofter og lår (og litt strekkmerker...) Jeg føler meg ikke som et barn, men som en "ren" og vakker dame. Det er ikke uetisk før du barberer høna for å ligne et barn.
Gjest KinkyGutt Skrevet 20. desember 2010 #38 Skrevet 20. desember 2010 Feil innstilling å ha som utgangspunkt at det ser ut som et barne-kjønn da, Jesus... Varierer hva jeg liker på damene, noen ganger helt glatt andre ganger en skikkelig busk, selv barberer jeg alt, eller lar det gro vilt, avhengig av humør egentlig, synes det kan være ganske opphissende uten hår på kølla. Har aldri skjønt folk som er "sånn eller æsj", går glipp av mye moro...
AnonymBruker Skrevet 20. desember 2010 #39 Skrevet 20. desember 2010 Er helt glatt selv, og foretrekker helst glatt på sex partneren også.. men skader heller ikke med litt hår
Gjest Gjest Skrevet 20. desember 2010 #40 Skrevet 20. desember 2010 personlig synes jeg denne stripen som mange liker er idiotisk, ikke at det bryr meg nevneverdig, men helt glatt er absolutt finest, vi vil da se alt! i tillegg er det deiligere å kose med ei glatt mus..skjønner ikke helt heller at noen ikke ser forskjell på ei voksen mus og ei barnemus. men når det er sagt; det er ikke turnoff med frisert heller, men som sagt, glatt er finest etter min smak!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå