Gjest Hår Skrevet 1. mars 2005 #1 Skrevet 1. mars 2005 :-) Syns voksne skal ha hår på kjønnsorganene jeg. Skal liksom være så uskyldig med barnehud der nede da? Glattbarbert! Hva er det som er så tiltrekkende med kjønnsorganer som ligner småbarns?
Gjest Anonymous Skrevet 1. mars 2005 #3 Skrevet 1. mars 2005 :-) Syns voksne skal ha hår på kjønnsorganene jeg. Skal liksom være så uskyldig med barnehud der nede da? Glattbarbert! Hva er det som er så tiltrekkende med kjønnsorganer som ligner småbarns? ikke så veldig delikat med hår i munnen når man koser deg med oralsex..... :-)
Gjest seroxata Skrevet 2. mars 2005 #4 Skrevet 2. mars 2005 jeg barberer alt, unntatt ei lita stripe jeg.. så ser jeg ikke så ung og lita ut
Gjest TomKrus Skrevet 2. mars 2005 #5 Skrevet 2. mars 2005 Ulikt gjesten her, har jeg aldri sett barn i seksuell omgang, og da heller ikke sett deres kjønn når de er kåte, så jeg kan ikke uttale meg om at et barbert kvinnekjønn ligner på et barns.
Gjest gjesta Skrevet 2. mars 2005 #6 Skrevet 2. mars 2005 ikke så veldig delikat med hår i munnen når man koser deg med oralsex..... :-)
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #7 Skrevet 2. mars 2005 Det med hår i munnen, framstilt som et problem, er ganske så mye overdrevet.
smidja Skrevet 2. mars 2005 #8 Skrevet 2. mars 2005 Det med hår i munnen' date=' framstilt som et problem, er ganske så mye overdrevet.[/quote'] For hvem? Den som skal ligge og nyte, eller for den som skal få håret i munnen?
Gjest kenneth Skrevet 2. mars 2005 #9 Skrevet 2. mars 2005 Ulikt gjesten her' date=' har jeg aldri sett barn i seksuell omgang, og da heller ikke sett deres kjønn når de er kåte, så jeg kan ikke uttale meg om at et barbert kvinnekjønn ligner på et barns.[/quote'] Nå føler jeg at du kanskje gjorde du deg litt vanskelig her. Tror gjesten hadde det estetiske perspektivet i tankene, og da er det enkelt å skjønne hvor vedkommende vil. Jeg er langt på vei enig med "gjest" på det punktet. For meg representerer kjønnshåret (visuelt) forskjellen på ei jente og en kvinne, og jeg er med på assosiasjonen som blir brukt. Snakker vi bruksrettet, reduseres sympatien i.f.t. "gjest" noe :-) Men, som sagt, dette er smak og behag. Det er andre kroppslige aspekter som opptar meg mer, for å si det sånn.
Gjest TomKrus Skrevet 2. mars 2005 #10 Skrevet 2. mars 2005 For meg representerer kjønnshåret (visuelt) forskjellen på ei jente og en kvinne, og jeg er med på assosiasjonen som blir brukt. Gjelder det kroppshår andre steder og? Under armene, for eksempel?
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #11 Skrevet 2. mars 2005 Jeg synes glatt-barbering virker lite praktisk. Jeg har ikke prøvd, men vil man ikke måtte barbere mot hår-retninga for å få det helt glatt? Det kan være ganske hardt mot huden, og hår kan gro inn i huden og man får røde flekker. Kort-klipping ned til ei lengde som er slik at håra ikke stikker synes jeg virker mye greiere.
smidja Skrevet 2. mars 2005 #12 Skrevet 2. mars 2005 Jeg synes glatt-barbering virker lite praktisk. Jeg har ikke prøvd, men vil man ikke måtte barbere mot hår-retninga for å få det helt glatt? Det kan være ganske hardt mot huden, og hår kan gro inn i huden og man får røde flekker. Kort-klipping ned til ei lengde som er slik at håra ikke stikker synes jeg virker mye greiere. Det viktigste når man skal barbere seg nedentil er egentlig å bruke en høvel med bare et blad. Da er det ikke noe problem.
Gjest gjest1 Skrevet 2. mars 2005 #13 Skrevet 2. mars 2005 har en stripe på midten, alt annet går HUSJ bort!
Gjest kenneth Skrevet 2. mars 2005 #14 Skrevet 2. mars 2005 Gjelder det kroppshår andre steder og? Under armene, for eksempel? Øh, nei... (Selv om diverse hårvekst selvsagt er et spørsmål om alder). Mine tanker kretset liksom rundt "the flower", som Monica Geller (Friends) syntes var et passende navn på vagina.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #15 Skrevet 2. mars 2005 Peel huden med en finkornet peeling før barbering, da blir du silkeglatt og får null røde prikker og ingen inngrodde hår.
Gjest Anonymous Skrevet 2. mars 2005 #16 Skrevet 2. mars 2005 har en stripe på midten, alt annet går HUSJ bort! Meg og. Som andre skrev lenger opp her, det er ikke godt med hår i munnen.... Synes forøvrig ikke helt glattbarbert er så fint, da det ser ut som en barnetiss.... Takk til den reddende pittelille stripa *sss*
Gjest TomKrus Skrevet 2. mars 2005 #17 Skrevet 2. mars 2005 Øh, nei... (Selv om diverse hårvekst selvsagt er et spørsmål om alder). Mine tanker kretset liksom rundt "the flower", som Monica Geller (Friends) syntes var et passende navn på vagina. Ok. Så det er bare når du er mellom beina til en dame du starter å tenke på henne som en jentunge hvis hun ikke har hår på den. Hvorfor det?
Gjest Hår. Skrevet 2. mars 2005 #18 Skrevet 2. mars 2005 :o Det var det etiske jeg var ute etter. Ikke hvordan og på hvilke måte man barberer !
Gjest *Fiona* Skrevet 2. mars 2005 #19 Skrevet 2. mars 2005 Altså, at det er uetisk (det er uetisk du mener, ikke uestetisk eller noe? :o ) å tenne på en glattbarbert dame, fordi det betyr at man egentlig har litt pedofile tendenser? Jeg antar denne forestillingen er like holdbar som at man er homofil hvis man liker analsex, psykopat hvis man liker SM, voldtektsmann hvis man liker bondage eller homo hvis man er mann og opptatt av interiør eller liker "Den engelske pasienten"...? Jeg er enig i at jeg personlig synes man likner litt for mye på et barn, jeg liker forskjellene på meg selv og småpiker, for å si det sånn, og har selv beholdt litt for syns skyld... men det er jo forskjell på å barbere seg og kappe av seg hele huet (øh...); å påstå det er UETISK er vel å dra det litt langt...? 1
Gjest kenneth Skrevet 2. mars 2005 #20 Skrevet 2. mars 2005 Ok. Så det er bare når du er mellom beina til en dame du starter å tenke på henne som en jentunge hvis hun ikke har hår på den. Hvorfor det? Nei, snarere tvert i mot. Det er ikke "bare når jeg er mellom beina på en dame" at min preferanse gjør seg gjeldende. (Nå er jeg riktignok litt nærsynt, men jeg trenger faktisk ikke å koble inn makromodus for å kunne konstantere hvorvidt der befinner seg hårpryd eller ei). Imidlertid er jeg tilbøyelig til gi slipp på den visuelle preferansen når det praktiske elementet av temaet skal belyses. Oppsummering: 1) Visuelt: helst hår 2) Praktisk: fleksibel Du ju rid mi? PS! Jeg refererte tidligere til "gjest", mens det strengt tatt var "Hår" jeg tenkte på. (Statusen derimot, den var "gjest"). Sånne uforskammeligheter kan vel strengt tatt bidra til litt misforståelser.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå