AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #141 Del Skrevet 27. desember 2018 Jeg har en bekjent som lekte frisør, endte med forbrenning og store sår i hodet i flere uker, men påfølgende problemer med arr og manglende hår - jeg vil si det er ganske omfattende og kritisk for enkelte å gå rundt med skallede flekker fordi man "leker frisør hjemme" og tror man kan.. Anonymkode: 2b878...3ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #142 Del Skrevet 27. desember 2018 Aldri. Er ufør og har da ikke lov til å fikse håret. Anonymkode: 64dc5...002 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2018 #143 Del Skrevet 27. desember 2018 Klipper meg stort sett på Grønland i Oslo. Det starter det på 200kr. Anonymkode: b6a47...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #144 Del Skrevet 28. desember 2018 Jeg klipper meg ca 2 ganger i året, og går da til cutters. Jeg er kommuneblond (skikkelig kommuneblond), og legger inn lyse striper i håret mitt. Jeg har ikke helbleket hår, og er ikke nødt til å oppsøke frisør. Vil alltid få litt ettervekst etter en stund, men denne vil blende seg mye bedre i håret når det ikke er helbleket. Jeg pleier å gå til lærling og betaler som regel 800. Jeg striper håret hver 3. måned. Som regel 5 eller 6 ganger i året. For min del er det verdt det. Fikk et helt nytt utseende da jeg begynte å legge inn litt lyse striper. Ser veldig matt og sliten ut med kommunegrå hårfarge. Anonymkode: f6d37...a18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2018 #145 Del Skrevet 28. desember 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en bekjent som lekte frisør, endte med forbrenning og store sår i hodet i flere uker, men påfølgende problemer med arr og manglende hår - jeg vil si det er ganske omfattende og kritisk for enkelte å gå rundt med skallede flekker fordi man "leker frisør hjemme" og tror man kan.. Anonymkode: 2b878...3ea Nå er det ikke alle som helbleker håret sitt på feil måte hjemme. Man kan fint få tak i kvalitetsprodukter som frisørene bruker, og gjøre det skikkelig selv. Noe sier meg at du er frisør, og blir redd for mindre penger i kassa av denne tråden? Har alltid stripet eller farget håret selv med produkter fra Vita, og aldri fått brannsår eller skallede flekker... får i tillegg stadig komplimenter for fargen på håret mitt Tror du bare må innse at noen av oss vil heller bruke 10.000-15.000kr i året på egenkapital eller sportsutstyr til hele familien, når man kan fikse håret selv. Tror ikke du kommer til å bli arbeidsløs fordi om Anonymkode: 4d993...2d2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #146 Del Skrevet 29. desember 2018 On 12/27/2018 at 6:30 PM, AnonymBruker said: Jeg har en bekjent som lekte frisør, endte med forbrenning og store sår i hodet i flere uker, men påfølgende problemer med arr og manglende hår - jeg vil si det er ganske omfattende og kritisk for enkelte å gå rundt med skallede flekker fordi man "leker frisør hjemme" og tror man kan.. Anonymkode: 2b878...3ea «Gøy» historie men er jo ikke noe som skjer alle. Kan absolutt ikke brukes som noe slags advarsel mot «å leke frisør». Det finnes folk som har fått livsfarlige forbrenninger og varige men da de kokte ris eller friterte mat i stekepanne, Men de aller fleste gjør samme daglig uten at noe skjer. Jeg og samboer, og våre to barn, går aldri til frisør og sparer nok 5 tusen årlig på det, og sånn har vi gjort det i ti år. Samboer klipper både meg og barna, og striper håret mitt med hette. Jeg hjelper ham med hans klipp. Det er utstyr for et par hundre kroner som trenges, også må man se et par youtube-videoer for instruksjoner. Og ingen av oss har blitt på noen vis skadet. Anonymkode: 7c90d...a70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #147 Del Skrevet 29. desember 2018 On 12/16/2018 at 12:14 PM, Chiyo said: Klipper selv. Det er gratis og det tar rundt 10-15 minutter. Jeg tar en dusj, tørker håret litt med et håndkle og klipper det foran speilet. Hvis håret er tørt, har jeg også en saks som jeg kan bruke får å tynne ut litt. Begge frisørsaksene mine kostet rundt 30 kroner på Wish. En frisør kan kanskje gjøre en bedre jobb en meg, men jeg gjør en grei jobb selv. Det er ikke verdt så mye penger når håret mitt ser helt greit ut når jeg gjør det selv. Samme her. Aldri vært fornøyd med en frisørklipp, så klipper meg som oftest selv. Det tar ca 5 minutter, er gratis og ser helt greit ut. Anonymkode: fd254...b92 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #148 Del Skrevet 29. desember 2018 On 12/18/2018 at 11:25 AM, Carrot said: Hvor mye bruker du for eksempel på kaffe, cola, noen røyker, noen velger bil med stor motor, noen kjøper dyrt tøy, andre har en greie for klokker eller dill til huset og skifter gardiner med sesongene og puter med trendene - og de aller fleste av oss vanlige folk med hus, gjeld og to inntekter har noe vi "sløser" med så hvorfor er frisør stedet ås pare? Jeg sier ikke at "alle" har råd til å bruke 12000 i året - men jeg kan ikke forstå at man har råd til å kjøpe farge på cubus fire ganger fordi man skal spare på å gjøre det selv når man kan velge å kjøpe den hos frisøren og få veiledning fra fagfolk - det blir som å bestille deler til vaskemaskinen på ebay og prøve fikse den selv og risikere vannskader fordi man ikke tar seg råd til en rørlegger.. Det er helt greit at ikke alle har mye penger - men det finnes frisører som klipper på privaten også, poenget er at når man er i en situasjon hvor man faktisk har råd men likevel velger spare mens man bruker penger på annet som er mindre viktig så sliter jeg med å skjønne argumentet med at akkurat frisør er dyrt. Frisør er da veldig lite viktig.. Anonymkode: fd254...b92 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2018 #149 Del Skrevet 29. desember 2018 Klipper og farger selv ca 4 ganger i året. Anonymkode: 4eca6...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #150 Del Skrevet 31. desember 2018 På 29.12.2018 den 23.54, AnonymBruker skrev: Frisør er da veldig lite viktig.. Anonymkode: fd254...b92 for deg.. men at du mener det betyr ikke at det er uviktig for alle andre - noen setter pris på å ha en "ok" frisyre som ikke er hjemmesnekret.. Anonymkode: 2b878...3ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lily_88 Skrevet 31. desember 2018 #151 Del Skrevet 31. desember 2018 Fant en dame på hjørnet, hun markedsfører aldri. Tar kun 400 for en dameklipp. Ingen andre (enn de innvandrer hårklipperne) er så billig. Hun klippet kjapt og akkurat slik jeg ville ha det, men turte ikke spørre om fargeprisen hennes. Klipper hver 3 måned hvis jeg har penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 31. desember 2018 #152 Del Skrevet 31. desember 2018 På 29.12.2018 den 23.54, AnonymBruker skrev: Frisør er da veldig lite viktig.. Anonymkode: fd254...b92 Nja, egentlig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2018 #153 Del Skrevet 31. desember 2018 Jeg har frisør i Nice i Frankrike, de er seriøst SÅ flinke der. Betaler vel rundt 110 EUR for klipp, striper og hårkur. De kan ikke engelsk da, men jeg kan greit nok fransk til å dra dit hvertfall Blir aldri fornøyd her i Norge, frisørene er helt elendige og dyrt er det og. Nå fikk jeg gavekort på frisør i julegave så er spent. Vil koste ca 3000 kr for klipp og striper. Her er frisøren jeg kan anbefale i Nice, hvis noen skal på tur dit: http://salon.ericstipa.com/698932-salon-eric-stipa-nice Anonymkode: 4b414...223 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå