AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #81 Del Skrevet 17. juni 2018 For striper og klipp hos frisør koster det for meg 2-3000 kr. Frisørprisene i Oslo er latterlige, og helt ærlig ikke verdt det. Nå ber jeg mamma klippe tuppene, og farver etterveksten selv. Evt. går jeg til Cutters neste gang. Dropper vanlige frisører i ren protest. Anonymkode: e7705...57e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #82 Del Skrevet 17. juni 2018 Går aldri til frisør, er fornøyd med egen hårfarge og mannen klipper tuppene mine. De gangene jeg har vært hos frisør føler jeg de er ekspert på presse prisen opp og man betaler som oftest minst 500 kr mer enn hva man har blitt forespeilet før behandling. Tror nesten ikke jeg har forlatt en frisørsalong noensinne uten å ha følt meg svindlet. Anonymkode: 16ba2...d27 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #83 Del Skrevet 17. juni 2018 2-3 ganger i året, kun klipp, fornøyd med egen farge. 800 kr per gang. Anonymkode: 03965...8a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #84 Del Skrevet 17. juni 2018 På 12.6.2018 den 8.56, AnonymBruker skrev: Hvordan gjør man for å bestille time hos lærling? Sjekket hjemmesiden til flere salonger i Trondheim nå, og står ingenting om lærling . Syns det er flaut å ringe og spørre, virker så gnient. Anonymkode: aad4c...823 Salonger blir kjempe glade for det. Ofte er det halv pris, eller man kan sitte modell. Da er det gratis Det koster og gå til frisør.. i know. Men dere skulle bare visst hva det koster å drifte en salong! Hos oss er vi 4 stk og det går dessverre sjelden masse i pluss. Ettervekst farge ligger på ca 900,.(ihvertfall hos oss) og det høres mye ut for dere. Men det at sjelden kortere ett 1,5-2 timer. Og i tillegg skal det da betales for produkter/farge man bruker osv. Da blir det ikke mye igjen. Vi tjener vel omlag 30% av summen. Det er jo ingen ting på 2 timer om man ser på det slik. Så det er grunnen til «stive priser». Det ligger mye bak som skal betales. I tillegg til dette så blir vi tatt så for gitt.... såååå mange som ikke møter opp til timene sine etc. Feks større behandlinger der vi har tatt v 3-4 timer. Tenk å ikke møte til det hos feks tannlegen!! Men veldig sjelden blir man fakturert for ikke møtt hos frisør. Det er ganske råttent spør du meg. Liten respekt for andres tid. og for å legge til.... jeg ville aldri klippet meg hos gutters. Det er billig... ja. Men så har de en viss tid de skal være ferdige på også. Jeg kan klippe en jente på 15 min jeg å, men da er det fordi det lar seg gjøre. Ikke fordi jeg «må». Da hadde jeg heller betalt det dobbelte og giått sjeldnere. Mener ikke drittsnakke en annen kjede altså... men akkurat hår, det er viktig. Klem fra frisør Anonymkode: 8c5b1...d0b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #85 Del Skrevet 17. juni 2018 0kr. Klipper det rett og slett selv. Anonymkode: eded9...b95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #86 Del Skrevet 17. juni 2018 På 12.6.2018 den 11.50, AnonymBruker skrev: Kjøper du den hos frisøren? Har du mulighet til å finne det riktige navnet slik at jeg kan sjekke den ut på nett? Ser så håpløst ut med ettervekst når man har tydelig reik på kortklipt hår. Anonymkode: eb695...71c Redken root fusion. Ser den er mye billigere på nett enn hos frisør 😅 Anonymkode: c6a83...fce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Audiot Skrevet 17. juni 2018 #87 Del Skrevet 17. juni 2018 480kr hver tredje uke. Tykt hår som vokser fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 19. juni 2018 #88 Del Skrevet 19. juni 2018 På 17.6.2018 den 20.12, AnonymBruker skrev: og for å legge til.... jeg ville aldri klippet meg hos gutters. Det er billig... ja. Men så har de en viss tid de skal være ferdige på også. Jeg kan klippe en jente på 15 min jeg å, men da er det fordi det lar seg gjøre. Ikke fordi jeg «må». Da hadde jeg heller betalt det dobbelte og giått sjeldnere. Mener ikke drittsnakke en annen kjede altså... men akkurat hår, det er viktig. Klem fra frisør Anonymkode: 8c5b1...d0b Jeg har vært hos Cutters flere ganger, kjempefornøyd Og det er ikke sånn at de starter stoppeklokka for å være ferdig innen 15 min Tar klippen lengre tid, så bruker de lengre tid på den - de avslutter ikke fordi de 15 min er gått Frisøren jeg gikk til tidligere, før jeg begynte hos Cutter for over 1 år siden, brukte sjelden mer enn 15 min på å klippe meg, så det er ikke noen forskjell i tidsbruken jeg har hos frisør Men jeg kan gå til frisør når jeg vil, trenger ikke bestille time flere uker i forveien for å få en time etter jobb som passer min timeplan. Jeg kommer ALDRI til å gå tilbake til å betale over 800 for samme klipp som jeg får hos Cutters til 299 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lycka Skrevet 19. juni 2018 #89 Del Skrevet 19. juni 2018 Jeg går hver 8. uke. Farger etterveksten hver gang, annenhver gang klipper jeg også. Setter av 800 kroner i måneden til dette. Striper det en gang i året når feriepengene kommer, og det blir nesten 2000. Enig i at det er altfor dyrt 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #90 Del Skrevet 16. desember 2018 På 11.6.2018 den 13.20, Elaine Marley skrev: Fra i fjor høst begynte jeg å gå oftere til frisøren. Før det farget jeg det selv og hadde veldig mørkt hår. Nesten svart og jeg ønsket å bli lysere så da har jeg holdt på med det en stund, men ser hvor mye bedre resultat jeg får hos frisør så nå har jeg sluttet å farge selv. Det er veldig dyrt da. Nå går jeg ca 1-2 ganger i halvåret og da ligger det på rundt 3000, men da er det snakk om striping, balayage og sånt så da stiger jo prisen noe vannvittig med en gang. Synes det er verdt det, og har endelig funnet en frisør jeg er fornøyd med. Grunnen til at jeg ikke gikk særlig ofte før var også det at jeg ikke var fornøyd med de frisørene som var tilgjengelig rundt meg. Hva er det? Anonymkode: fd7cc...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sølvdryss Skrevet 16. desember 2018 #91 Del Skrevet 16. desember 2018 Gått 6mnd uten klipp. Kom meg endelig til frisøren forrige uke. Kostet 800kr. Klipp og lugg. Har utsatt frisør siden det koster en del. Hadde jeg ønsket helt "vanlig hår" så hadde jeg gått til cutters for en stuss. Men jeg hadde lugg, den var vokst mye og jeg ønsket tilbake luggen. Jeg ser forskjell på frisørene når de klipper lugg og vet de er flinkere om de bruker mer tid. De ser detaljene, spør mye om hvordan jeg ønsker det, former, tynner litt, finjusterer osv. Og det tar tid. Har tenkt å klippe meg ca hver 3mnd også klippe luggen innimellom. Det koster kun 150kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ariana807 Skrevet 16. desember 2018 #92 Del Skrevet 16. desember 2018 (endret) Går en gang i året. I fjor gikk jeg bare til en dropp-in time, skulle jeg aldri gjort, 3000kr! Klipp og striper. I år valgte jeg å planlegge litt bedre, bestillte der jeg liker å gå, samme klipp og striping 1500kr Endret 16. desember 2018 av Ariana807 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. desember 2018 #93 Del Skrevet 16. desember 2018 På 15.6.2018 den 13.58, Wonders skrev: Har aldri gått gjevnt til frisør. Har fått ektemannen til å stusse det lange håret, eller klippet det selv. Og farget det selv. Nå går jeg hver 8. uke ca til frisør for striper av ettervekst og muligens en kur i ny og ne. Stas og deilig alene-tid. Jeg har langt hår og det tar ca 3 timer. Litt mindre om jeg ikke velger føn og styling. Jeg har i gjennomsnitt 60 slike foiler i håret hver gang. Dette er ikke meg på bilde, jeg har dobbelt så langt hår, men det illustrerer hvor mye jobb frisøren nedlegger. Det er litt stiv pris, men dog. Prøver å finne prislister, men da skriver de bare at jeg skal kontakte dem. Teit synes jeg. Men må nok opp i 2 500 kr for stuss og farge. Håndtverktjenester koster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. desember 2018 #94 Del Skrevet 16. desember 2018 Klippet meg i går, Heidi tok vel rundt 15cm av mitt lange hår, betalte rundt 600kr. Halvannet år siden sist jeg klippet meg, så jeg stusset ikke på prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 16. desember 2018 #95 Del Skrevet 16. desember 2018 5 minutter siden, O.G. skrev: Håndtverktjenester koster. Jepp. Sist takket jeg nei til alle ekstra ting. Jeg skulle bare ha striper, og kom på litt over 1000 kr. Takker jeg ja til alt mulig ekstra så er jeg oppi 3000 kr og noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jdz Skrevet 16. desember 2018 #96 Del Skrevet 16. desember 2018 Mann. Går hver 4.-5. uke. Betaler 700 kroner for klipp + eventuelle produkter jeg handler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #97 Del Skrevet 16. desember 2018 Er helt sprøtt hva enkelte damer kan bruke på dette. Selv ca 1300 i året for tiden. Anonymkode: 6808d...273 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. desember 2018 #98 Del Skrevet 16. desember 2018 47 minutter siden, Wonders skrev: Jepp. Sist takket jeg nei til alle ekstra ting. Jeg skulle bare ha striper, og kom på litt over 1000 kr. Takker jeg ja til alt mulig ekstra så er jeg oppi 3000 kr og noe. Nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #99 Del Skrevet 16. desember 2018 jeg går bare til frisør to ganger i året, og de jeg har gått til i mange år tar 850-1000 for klipp. Nå har jeg nettopp valgt å i stedet klippe meg hos en totalt uhipp frisør i nabolaget som tar 430, og jeg ble minst like fornøyd med klippen der Hun klipte det akkurat som jeg ville ha det, og det er visst umulig i litt kulere salonger. Der pleier innspillene mine å bli møtt med at "det må være sånn eller sånn for å henge sammen, men at jeg kan velge mellom en lob og en bob" Frisyrene må tydeligvis ha et navn, og strenge regler for både lengder og graderinger Anonymkode: 3aebe...f82 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2018 #100 Del Skrevet 16. desember 2018 Prøver å gå hver fjerde mnd ish, betaler 1000 for hettestriper. Går i moren til eirin Kristiansen sin salong! Er kjempe fornøyd ☺️ Anonymkode: 9b92a...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå