AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #1 Del Skrevet 11. juni 2018 Jeg går til frisør ca hver 6 uke, stusser, de siste årene har jeg gjort meg avhengig av å farge ettervekst, er mørk og blitt tidlig grå i håret. Men syns det er så dyrt! Aldri under 1000 kr. Heller nærmere 2000. Har prøvd å farge selv hjemme, men syns resultatet ikke blir så jevnt og naturlig som når jeg gjør det hos frisør. Har også prøvd ettervekst-pudderfarge, bare søl. Anonymkode: aad4c...823 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #2 Del Skrevet 11. juni 2018 Farger hjemme og går til frisør kanskje 1-2 ganger i året for å stusse. Anonymkode: 6015a...bf1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 11. juni 2018 #3 Del Skrevet 11. juni 2018 Betaler ca 500 kr, går 2-3 ganger i året. Men jeg klipper bare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #4 Del Skrevet 11. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg går til frisør ca hver 6 uke, stusser, de siste årene har jeg gjort meg avhengig av å farge ettervekst, er mørk og blitt tidlig grå i håret. Men syns det er så dyrt! Aldri under 1000 kr. Heller nærmere 2000. Har prøvd å farge selv hjemme, men syns resultatet ikke blir så jevnt og naturlig som når jeg gjør det hos frisør. Har også prøvd ettervekst-pudderfarge, bare søl. Anonymkode: aad4c...823 Går 2 ganger i året, maks 3. Kun klipp, har min naturlige farge. Koster rundt 800,- per gang. Bleiket håret før, men ble for dyrt å opprettholde. Anonymkode: c89ec...c8e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 11. juni 2018 #5 Del Skrevet 11. juni 2018 Fra i fjor høst begynte jeg å gå oftere til frisøren. Før det farget jeg det selv og hadde veldig mørkt hår. Nesten svart og jeg ønsket å bli lysere så da har jeg holdt på med det en stund, men ser hvor mye bedre resultat jeg får hos frisør så nå har jeg sluttet å farge selv. Det er veldig dyrt da. Nå går jeg ca 1-2 ganger i halvåret og da ligger det på rundt 3000, men da er det snakk om striping, balayage og sånt så da stiger jo prisen noe vannvittig med en gang. Synes det er verdt det, og har endelig funnet en frisør jeg er fornøyd med. Grunnen til at jeg ikke gikk særlig ofte før var også det at jeg ikke var fornøyd med de frisørene som var tilgjengelig rundt meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pal Fungi Skrevet 11. juni 2018 #6 Del Skrevet 11. juni 2018 Går til frisøren ganske sjelden, kanskje 3-4 ganger i året. Har betalt 550-600 for klipp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marina234 Skrevet 11. juni 2018 #7 Del Skrevet 11. juni 2018 Anbefaler deg å gå på Cutters. Koster ca 300 kroner for en klipp. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skiftenøkkel Skrevet 11. juni 2018 #8 Del Skrevet 11. juni 2018 Kjøpte klippemaskin for noen år siden til 300kr. Samboer klipper meg. Jo oftere hun klipper meg, jo mer sparer jeg! 😂 Kjekt å være mann 😎 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #9 Del Skrevet 11. juni 2018 Jeg farger selv, ganske enkelt når man har lært seg det, er nøyaktig og har funnet et merke man er fornøyd med. Tar etterveksten ca hver 6.uke. Klipper meg 2-3 ganger i året. Får litt rabatt hos frisøren via arbeidsplassen, betaler ca 500 kr for vask, klipp og føn. Anonymkode: 3dc4a...f84 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #10 Del Skrevet 11. juni 2018 Jeg klipper håret hvert 3 år ca. Hver gang det er nede på hoftene, klipper jeg det til skuldrene. Jeg hater å gå til frisøren. De lytter aldri på hva jeg sier. Jeg blir aldri fornøyd. Anonymkode: 45763...b57 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #11 Del Skrevet 11. juni 2018 Aldri. Kjøpt meg egen trimmer. Så sist jeg var hos frisøren var i 1996. Anonymkode: da606...d1b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #12 Del Skrevet 11. juni 2018 Jeg har begynt å stusse meg selv. Har langt hår og det er veldig enkelt. Har også lært meg gutteklipp via YouTube, så jeg klipper både mannen min og sønnen min😃 Sparer sykt mye på det!! Håret striper jeg hos søster som er lærling. Farge blir som regel ikke bra hjemme når man er blond. Anonymkode: d6456...551 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #13 Del Skrevet 11. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har begynt å stusse meg selv. Har langt hår og det er veldig enkelt. Har også lært meg gutteklipp via YouTube, så jeg klipper både mannen min og sønnen min😃 Sparer sykt mye på det!! Håret striper jeg hos søster som er lærling. Farge blir som regel ikke bra hjemme når man er blond. Anonymkode: d6456...551 Smart Jeg klipper også håret mitt selv (har langt hår, til midjen, og stusser det noen ganger pr år). Anonymkode: b3b01...e8e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 11. juni 2018 #14 Del Skrevet 11. juni 2018 Går ca 3 ganger i året. Stusser og legger i mørkeblonde striper (veldig lyst hår naturlig). Betaler ca 1700kr hver gang. Men mtp at jeg har langt og mye hår, tar over 3 timer hver gang jeg er der, så synes jeg ikke prisen er så ille. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #15 Del Skrevet 11. juni 2018 Går ca 6 ganger i året. Betaler ca 2300 pr gang. Anonymkode: f2b61...e05 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #16 Del Skrevet 11. juni 2018 Går ca en gang i halvåret og stusser bare tuppene, ca 500 pr gang (men skal teste cutters neste gang siden de er rimeligere). Anonymkode: 649b0...41f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tonebelinda Skrevet 11. juni 2018 #17 Del Skrevet 11. juni 2018 Jeg går til frisøren hver 6-8 uke Tidligere gikk jeg til frisøren på senteret her jeg bor, og betalte over 800 kroner for en hårklipp Nå har jeg begynt å gå på Cutters, og betaler 299 for klippen. Og jeg har vært fornøyd hver gang jeg har gått dit, og har brukt de mer enn 1 år nå. På Cutters bare klipper de, skal du farge, stripe eller noe annet, så må du gå et annet sted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 11. juni 2018 #18 Del Skrevet 11. juni 2018 Stusser håret ca hver 12. uke. Betaler 275 kr pr gang Om jeg gidder å farge det så gjør jeg det hjemme. Koster meg ca en hundrelapp pr gang. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 11. juni 2018 #19 Del Skrevet 11. juni 2018 Går vel ca hver 2. eller 3. måned. Stusser og farger ettervekst, betaler ca 1400 hos lærling. Jeg synes det er helt ok å bruke lærling når jeg likevel ikke skal få gjort noe avansert, og stort sett det samme hver gang. Har aldri vært misfornøyd, så jeg vil anbefale å bruke lærlinger for å spare litt penger. Hvis du bor i nærheten av en videregående skole med frisørlinje, er det kanskje mulig at du kan få det enda rimeligere der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #20 Del Skrevet 11. juni 2018 2 ganger per år. 200-350 kr per gang (privat og på frisørsalong). Klipper mannen og sønnen selv hver 4 uker. Anonymkode: 3176e...0b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå