AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #1 Skrevet 11. juni 2018 Ble oppringt av GET der de hevdet de ikke hørte i telefonen og at alt var så uklart - så derfor tilbød de bedre dekning med GET. Men ikke noe var galt med dekningen. Dessuten brukte selgeren fornavnet i annenhver setning: »Ville ikke det bli en bedre avtale for deg, Celina?» »Da ringer jeg deg opp i morgen, Celina». Osv. Så taktløst? Anonymkode: 62e37...887
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #2 Skrevet 11. juni 2018 Har en venn som har jobbet som telefonselgere som fortalte at han pleide å si det til kunder for å selge mobilabonnement. Veldig sleipt Anonymkode: dc6da...eb7
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #3 Skrevet 11. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en venn som har jobbet som telefonselgere som fortalte at han pleide å si det til kunder for å selge mobilabonnement. Veldig sleipt Anonymkode: dc6da...eb7 Ble ringt opp av en telefonselger forrige torsdag. Vedkommende sa også navnet mitt, da sa jeg bare rett ut "Du er ikke nødt til å si navnet mitt i hver setning". Anonymkode: ed878...5e5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå