AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #1 Skrevet 11. juni 2018 Som overskriften sier så er dette et spørsmål vi single kvinner stiller oss ofte. Hva vil han? Hva mener han med det han sier? Med det han gjør? Hva vil han egentlig med meg? Jeg har truffet en fin mann, som jeg har det veldig bra sammen med. Vi har lenge visst av hverandre via felles kjente, men fikk kontakt i begynnelsen av mai. Jeg var ikke ute etter et forhold, da jeg ikke ønsket å involvere mer enn meg selv i en relasjon. Jeg ville ikke ha en person inn i mitt hverdagsliv, da det funker utmerket som det gjør med barn, en krevende jobb med mye reising, og knapt nok med tid til de vennene jeg ønsker å bruke tid på. Han ønsker heller ikke et forhold nå, da han ble skilt for under et år siden etter mange års ekteskap. Så vi avtalte at vi kunne være gode venner med de fordelene det innebærer. Og så viser det seg at mannen er jo fantastisk. Vi har lange, gode samtaler. Han er reflektert, klok, morsom. Og sex’en er den beste jeg noensinne har opplevd. Så jeg merker at jeg vil ha mer, og mer av ham. Og dette var jo ikke planen. Jeg holder igjen det jeg kan, men er redd jeg holder på å forelske meg skikkelig! Han sier han har det supert med meg på alle måter. Og at han gjerne kan tenke seg et forhold på sikt, men at han må bruke tid. Han forteller om meg til kameratene, viser fram bilder og sier han er stolt som fy over å ha meg i livet sitt. Men samtidig sier han at vi må roe det ned, ev avslutte om jeg blir forelska. Fordi han ikke vil såre meg ved å ikke vil i et forhold nå. Han vil prioritere barna sine, gjøre sine egne ting uten å måtte «spørre om lov» av partner først osv. i en periode nå. Jeg har sagt at jeg faktisk kan se for meg et forhold på sikt, og at det har jeg kommet fram til først etter jeg traff ham. Da svarte han « vi tar det i rolig tempo, men vi lander vel på noe bra sammen vi. Så framt vi ikke finner ut underveis at det ikke var slik vi ønsket da, men det tar vi som det kommer» Jeg må legge til at vi ble enige om å ikke ha andre allerede etter vi hadde sex første gang. Og der stoler jeg på han. Ble kanskje litt rotete forklart, men hva tror dere han vil? Jeg opplever at han også er på vei til å gi mye av seg selv her, men er redd jeg ser det jeg vil se. Er det noen som har erfaringer fra lignende prosjekt, så blir jeg kjempeglad om dere vil dele dem med meg. Anonymkode: 9e318...65c
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #2 Skrevet 11. juni 2018 Jeg synest du skal stole på det han sier. Utifra det du sier så høres han oppriktig ut og egentlig en sunn tankegang. Om du merker at du vil mer NÅÅÅÅ.. at det er vanskelig å ta ting rolig så bør du nok avslutte. Men tror det vil gå bra jeg.. at klarer dere begge å fokusere på å ha det BRA sammen når dere treffes.. og ikke la det bli en diskusjon om vil mer osv..så vil forhold kunne bli en naturlig utvikling. Anonymkode: 7e713...aea
Gjest Overrasket Skrevet 11. juni 2018 #3 Skrevet 11. juni 2018 Her tror jeg det bare er å slappe av, roe ned, nyte øyeblikket, kose deg og leve litt akkurat nå. Bare bruk alt du føler til å gjøre tiden nå så bra som mulig, og la fremtid være fremtid.
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #4 Skrevet 11. juni 2018 Tusen takk for svar begge to 😊 Jeg skal ta til meg det dere sier, og forsøke å nyte det vi har istedetfor å tenke så mye framover. Skremmer vel bort ham om jeg tar det opp igjen, så her er det bare å holde de spørsmålene unna Anonymkode: 9e318...65c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå