AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #1 Skrevet 11. juni 2018 Jeg gjør det. Spesielt nå som sommeren er godt på vei. Jeg har aldri vært naturist eller nudist selv om jeg vurderer sterkt å melde meg inn i naturistforeningen. Men jeg bor alene uten samboer og barn. Så når jeg et hjemme går jeg ofte naken. Er virkelig befriende. Og faktisk litt opphissende. Er veldig deilig å slippe tøy som strammer her og der. Hytta til familen ligger helt for seg selv langt inni skogen, så når jeg er der alene går jeg også naken ute rundt hytta. For eksempel når jeg soler meg eller bader i tjernet. Flere som elsker å gå naken? Anonymkode: 6aade...ae5 1
Celly Rox Skrevet 11. juni 2018 #2 Skrevet 11. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør det. Spesielt nå som sommeren er godt på vei. Jeg har aldri vært naturist eller nudist selv om jeg vurderer sterkt å melde meg inn i naturistforeningen. Men jeg bor alene uten samboer og barn. Så når jeg et hjemme går jeg ofte naken. Er virkelig befriende. Og faktisk litt opphissende. Er veldig deilig å slippe tøy som strammer her og der. Hytta til familen ligger helt for seg selv langt inni skogen, så når jeg er der alene går jeg også naken ute rundt hytta. For eksempel når jeg soler meg eller bader i tjernet. Flere som elsker å gå naken? Anonymkode: 6aade...ae5 Det å "legge klærne på hyllen" er noe for jeg selv må jeg si, men det er nok ikke uncommon at individe gjør det, nå og da innimellom 😅 Det å vise kroppen på dens maksimale kan nok være befriende for noen, og så er det de som synes det er kleint og ubehagelig. De de fleste holder det nok litt for seg selv 😉 Men takk for tråden. Du gjorde dagen min litt lysere, hehe
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #3 Skrevet 11. juni 2018 Jeg går ofte rundt naken hjemme - det er praktisk, behagelig og luftig. Ikke alle kjærester eller venner setter pris på det, ellers hadde jeg nok gjort det mer. Og det kan bli klamt dersom man skal sitte... særlig på skinnsofaer 😄 Jeg liker også å nakenbade eller å sove naken, men har ikke noe behov for å vise meg naken i offentlighet. Det plager meg ikke nevneverdig å være naken i badstu eller fellesdusj, men utover det ser jeg ikke noe poeng i å oppsøke det. Anonymkode: c237c...50f 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #4 Skrevet 11. juni 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør det. Spesielt nå som sommeren er godt på vei. Jeg har aldri vært naturist eller nudist selv om jeg vurderer sterkt å melde meg inn i naturistforeningen. Men jeg bor alene uten samboer og barn. Så når jeg et hjemme går jeg ofte naken. Er virkelig befriende. Og faktisk litt opphissende. Er veldig deilig å slippe tøy som strammer her og der. Hytta til familen ligger helt for seg selv langt inni skogen, så når jeg er der alene går jeg også naken ute rundt hytta. For eksempel når jeg soler meg eller bader i tjernet. Flere som elsker å gå naken? Anonymkode: 6aade...ae5 kanskje dine forfedre var alfa-aper? Anonymkode: a95ff...e48
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #5 Skrevet 11. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg går ofte rundt naken hjemme - det er praktisk, behagelig og luftig. Ikke alle kjærester eller venner setter pris på det, ellers hadde jeg nok gjort det mer. Og det kan bli klamt dersom man skal sitte... særlig på skinnsofaer 😄 Jeg liker også å nakenbade eller å sove naken, men har ikke noe behov for å vise meg naken i offentlighet. Det plager meg ikke nevneverdig å være naken i badstu eller fellesdusj, men utover det ser jeg ikke noe poeng i å oppsøke det. Anonymkode: c237c...50f Jeg sover selvfølgelig naken. Og det hender at det blir litt nakenbading i sjøen og. Ts Anonymkode: 6aade...ae5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå