AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #1 Skrevet 11. juni 2018 Hei! Noen som har hatt sex fire dager før eggløsninga og blitt gravid? Samboeren min jobber på sjøen og denne perioden hadde jeg eggløsning tre dager etter at han dro, og vi hadde samleie kvelden før. Kan det være mulig å bli gravid likavel? Dette er prøveperiode fem, og vi har truffet eggløsningen tidligere, men har ikke blitt gravid og begynner å bli stressa selvom jeg vet at det fortsatt er tidlig. Så nå håper jeg at detta kanskje skal gå da! Noen som har opplevd å bli gravid med samleie så lenge før? Jeg temper, så vet når eggløsning var, hvis det har noe å si. Anonymkode: eef67...21c
Forever22 Skrevet 11. juni 2018 #2 Skrevet 11. juni 2018 Ja:) vi hadde sex 4 dager før eggløsning ble gravid!
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #3 Skrevet 11. juni 2018 Ja, sæd lever fint fire dager. Anonymkode: f23b8...844
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #4 Skrevet 12. juni 2018 Det er mulig, men ikke sannsynlig. Sjekk tabellen her: http://hvordanbligravid.com/bli-gravid-3-4-5-dager-for-egglosning/ Anonymkode: 426ec...c7f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå