AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #1 Skrevet 11. juni 2018 Jeg og samboer har lyst til å finne på noe i sommer siden han får 3 uker ferie med oss. Men vi har en baby på 4 måneder og må tilpasse oss. Noen som har ferietips? Anonymkode: f0c33...3d2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #2 Skrevet 11. juni 2018 Dere kan kanskje ha noe tid bare hjemme, slappe av, spise en god frokost, sove ut. Etterpå vet jeg ikke. Jeg hadde nok tatt utgangspunkt i barnet og dets behov. Er barnet rolig og sover godt, er det nok større muligheter til utflukter enn hvis barnet er urolig eller ikke sover om nettene. Men jeg tror at jeg hadde tenkt på en ganske rolig ferie uansett, uten veldig lang reisevei. Må innrømme at jeg ikke har barn. Anonymkode: d6430...deb
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #3 Skrevet 11. juni 2018 Har dere mulighet til å leie eller låne en hytte? Så kan man gå turer med vogn eller bæresele, og det er lett å sitte ute og kose seg mens baby sover, enten det er dagtid eller kveldstid. Anonymkode: 9459f...166
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå