Gjest Anonymous Skrevet 15. august 2002 #1 Del Skrevet 15. august 2002 Hei alle sammen :D Fint forum dette! Jeg er mann og jeg er vekkreist 14 dager når jeg er på jobb. Og da bruker vi telefonen mye. Telefonsex er jo fint da. Men det som skjer med meg, er at jeg fantaserer mye om sex og tenker selvfølgelig mye dette . Det som skjer er jo at blir som en "kanin" når jeg kommer hjem igjen. Vel og bra alt dette, men ser jo at etter noen dager så må jeg få opp spenningen til dama mi. (Vi har sex nesten hver dag når jeg er hjemme). Er det noen av dere (både kvinner og men) som kjenner dere igjen her, og har noen gode stalltips???? Jeg tar imot råd med stor takk. Hilsen "kaninen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 15. august 2002 #2 Del Skrevet 15. august 2002 Stalltips......? Ok, jeg skal forsøke..... 1. Bruk kun den travbanen som avtalen er tiltenkt for. Noe annet kan føre til utelukkelse fra akkurat DEN banen. 2. Ikke bland inn andre hester, det blir bare bråk, og dessuten sånn derre "jeg er større og sterkere enn deg"-greie, og det er ikke greit om man er liten ponny. 3. Ikke bland inn for mange andre nytelsesmidler enn de som allerede er på listen over lovlige midler. Selvom man blir sterkere, blir også lysten til å gallopere sterkere enn lysten til å trave, og stort sett ender man opp slapp og utafor. 4. Dessuten tror jeg dette med Rex Rodney var noe overdrevet.... 5. Overrask travbanen med noe nytt hver eneste dag. Det behøver ikke være så mye. Ta en kveld med sprangridning i stedet for all denne travinga en dag, og se hvordan travbanen liker det. Kanskje det kan gjentas, men lag aldri portene på samme måte hver gang.... Håper dette var noen stalltips du kunne bruke.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nita Skrevet 15. august 2002 #3 Del Skrevet 15. august 2002 Kevin du er ubetalelig Og tipsene var gode de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 15. august 2002 #4 Del Skrevet 15. august 2002 Hmmm.... min samboer er også borte 14 dager av gangen i forbindelse med jobb... Og "kaniner" er vel rette begrepet for hvordan vi er når han endelig er hjemme igjen... Skjønt jeg skjønte ikke helt hva kaniner har å gjøre på en travbane? Eller i en stall? Jeg syntes Kevin hadde fine stalltips, jeg. Men ellers synes jeg ikke det er så vanskelig å beholde spenningen til tross for mye sex... Det er verre de 14 dagene han er borte... til tross for telefoner, mail og mer telefoner.... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 15. august 2002 #5 Del Skrevet 15. august 2002 Sukk, skulle ønske jeg fikk lov til å være den kaninen jeg egentlig er jeg.... Da skulle det bli andre gulrøtter da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest dREAMy Skrevet 16. august 2002 #6 Del Skrevet 16. august 2002 dakar deg kevin:/ hvorfor får du ikke være den kaninen du er da?har du ikke en flott dame da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kevin Skrevet 16. august 2002 #7 Del Skrevet 16. august 2002 Jeg må bare innrømme at dama mi er faktisk det fineste og deiligste jeg vet! Dessuten har vi det helt herlig ellers, men sexen er helt fraværende.... og det er ikke noe særlig.... jeg er tross alt bare 29 og ikke gammel nok til å legge gulrøttene på hylla..... Hun vil dessverre ikke, og jeg er den reneste "horn-dog" i forhold.... så derfor hopper jeg rundt i tilværelsen og holder meg på disse sidene for å holde meg oppdatert om det har skjedd noe nytt siden sist gang jeg hadde et sexliv..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. august 2002 #8 Del Skrevet 16. august 2002 Hun vil dessverre ikke, og jeg er den reneste "horn-dog" i forhold.... så derfor hopper jeg rundt i tilværelsen og holder meg på disse sidene for å holde meg oppdatert om det har skjedd noe nytt siden sist gang jeg hadde et sexliv..... God one Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå