AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #1 Del Skrevet 11. juni 2018 I nettbanken står det, under kontobetingelsen : .. jeg skjønner ikke hva dette betyr, jeg lurte egentlig bare på hva slags rente jeg har på kontoen min. De svarer ikke på tlf Renteopplysninger Kreditrente Saldo til og med kr. 100.000,00 forrentes med 0,4% Saldo over kr. 100.000,00 forrentes med 0,4% Saldo over kr. 250.000,00 forrentes med 0,4% Saldo over kr. 2.000.000,00 forrentes med 0,1% Debetrente Saldo forrentes med 15,45% Bevilget overtrekksrente Det beregnes en rente av overtrekk på 11,2% Overtrekksrente Det beregnes en rente av overtrekk på 21,35% Anonymkode: 297de...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 11. juni 2018 #2 Del Skrevet 11. juni 2018 Hva slags konto har du, er det brukskonto? Og hvor mye penger står det der? Det er det som avgjør hvilken rente du har, iflg den tabellen du selv har vedlagt. Det er vel ikke så vanskelig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #3 Del Skrevet 11. juni 2018 Akkurat nå, Million skrev: Hva slags konto har du, er det brukskonto? Og hvor mye penger står det der? Det er det som avgjør hvilken rente du har, iflg den tabellen du selv har vedlagt. Det er vel ikke så vanskelig? TS jeg trodde jeg hadde høyrentekonto , men finner ikke ut i nettbanken hva kontoen heter, står ca 100 000 der, hadde tenkt å sette inn mer nå, men ikke finner jeg ut rentebetingelsen, ikke svarer de på telefon - og når jeg googler nå ser jeg at avida finans har bedre rente så kanskje like greit å bare bytte over dit Anonymkode: 297de...881 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 11. juni 2018 #4 Del Skrevet 11. juni 2018 Send dem en email og spør. De har vel den kontaktmuligheten på hjemmesidene sine? Hvis ikke er det dårlig kundeservice, og det er i seg selv grunn nok til å bytte bank. Så bare bytt dersom du finner bedre rente! 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
asterix Skrevet 11. juni 2018 #5 Del Skrevet 11. juni 2018 Det der er en vanlig brukskonto. Renten på sparekonto hos Ya-bank er for tiden 1,9. Avida har bedre rente på sparekonto for tiden, men jeg bruker Ya-bank til dagligbank siden jeg da kan ha pengene som er til daglig bruk på konto med 1,9 % og så har jeg bufferkonto på Avida. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #6 Del Skrevet 11. juni 2018 16 minutter siden, asterix skrev: Det der er en vanlig brukskonto. Renten på sparekonto hos Ya-bank er for tiden 1,9. Avida har bedre rente på sparekonto for tiden, men jeg bruker Ya-bank til dagligbank siden jeg da kan ha pengene som er til daglig bruk på konto med 1,9 % og så har jeg bufferkonto på Avida. TS Takk Har brukt danske bank, men ser at de kommer jo mye dårligere ut enn de andre, gjør som deg nå ! Anonymkode: 297de...881 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nojac Skrevet 14. juni 2018 #7 Del Skrevet 14. juni 2018 Du finner alle opplysninger i yA-bankens nettbank under Kontoer -> Mine Kontoer -> Kontodetaljer Jeg forstår det slik at du hadde en brukskonto (0,4 %) og nå har opprettet Høyrentekonto (1,9 %) Du kan også velge en HøyrentePluss i yA med 2 % rente, men da får du bare ett fritt uttak på år (+ rentene) Avida er LITT bedre (med lavere max beløp og en begrenset nettbank) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2018 #8 Del Skrevet 14. juni 2018 Jeg sendte melding fra kontaktsiden deres, fikk kjapt sånn automatisk svar om at de tar kontakt og senere en mail om at det er mye å gjøre der om dagen så det kunne ta litt ekstra tid, men de skulle sende svar snart. Jeg sendte etterhvert en purremail fordi jeg ikke hørte fra dem. Fortsatt ikke noe svar. Så da jeg ringte dem i dag satt jeg i 25 minutter og ventet på å få snakke med noen på kundeservice. Så det er tregt å få svar fra dem. Nå var han hyggelig han jeg snakket med og jeg fikk svar på det jeg lurte på, men han virket litt nølende og usikker i alle svarene sine, så det er mulig sommerferien har begynt og det er både få og dårlig opplærte ansatte der akkurat nå. Anonymkode: 9fce8...01c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå