Gå til innhold

Canal digital , pris, hva får jeg igjen for det, hvorfor ha TV egentlig?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Oppdaget nettopp at jeg betaler 544 kr med til canal digital for grunnpakke TV + programkort, pr mnd. 

Hva får jeg egentlig for det ? Er det ikke like greit å avvikle TV og se på nett-TV på mac-en? Jeg har jo beholdt TV og denne avtalen fordi jeg ikke har behøvd å tenke så nøye på utgifter før, men nå er livssituasjonen en annen. Jeg har barn så vil gjerne at de skal ha mulighet til å se film etc, men de bruker jo gjerne sine egne skjermer uansett.

Anonymkode: 7bcc6...6b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har faktisk ikke sett på TV-boksen på fleire år. 

Ønsker noen å følge med på norske TV-kanaler, så har man jo TV2 Sumo og D Play... 

Anonymkode: 01ec5...f02

AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere ikke bruker TV, så er det jo bare å si opp. Det er flere og flere som kutter ut lineær-TV og heller bruker netflix og lignende eller klarer seg med annen underholdning på youtube og slikt.

Generelt så var det slik at TV var et must før, mens bredbånd kun var for de mer interesserte. Nå er det omvendt - bredbånd er et must og det er ikke lengre naturlig at man må ha TV.

Jeg bor i BRL hvor TV er inkludert i felleskostnadene, så jeg kan ikke velge å si det opp. Men det brukes veldig sjeldent. Det er nesten bare når jeg har folk på besøk. Ellers er TV-boksen bare en klokke.

Anonymkode: cfe97...6fb

Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Oppdaget nettopp at jeg betaler 544 kr med til canal digital for grunnpakke TV + programkort, pr mnd. 

Hva får jeg egentlig for det ? Er det ikke like greit å avvikle TV og se på nett-TV på mac-en? Jeg har jo beholdt TV og denne avtalen fordi jeg ikke har behøvd å tenke så nøye på utgifter før, men nå er livssituasjonen en annen. Jeg har barn så vil gjerne at de skal ha mulighet til å se film etc, men de bruker jo gjerne sine egne skjermer uansett.

Anonymkode: 7bcc6...6b4

Du får det du betaler for, en grunnpakke hos Canal Digital.
Om dere ikke bruker det, så er det vel bare si opp? 

Gjest Solanum Tuberosum
Skrevet

Så lenge det ikke er CD som sørger for internett kan du vel si opp pakken? For de skiller vel ikke enda?

For snart 2 år siden gjorde de ikke det. Så for å få internett på hybelen måtte jeg kjøpe kanalpakke også. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...