Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken av de norske storbyene , Oslo, Stavanger, Bergen, Drammen, Tromsø, Trondheim og Kristiansand har du likt best å besøke og hvilken var den verste?

Anonymkode: 4693f...31b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I Drammen er det jo ingenting å se eller gjøre, hva i all verden skal jeg der etter? Kan besøke de andre byene ut fra hva jeg ønsker å få ut av besøket, skal jeg se utstillinger, gå på konsert/teater/opera, se historiske bygninger, oppleve stemning, gå på tur, spise på spesielle steder osv. Tromsø ligger for langt unna til at det er hensiktsmessig for min del, det blir for dyrt med fly. 

Anonymkode: 02e38...00c

AnonymBruker
Skrevet

Hva som var den "verste" av disse var vel Drammen siden det ikke var så mye å gjøre der. Bemerk at jeg skriver det i anførselstegn fordi Drammen slett ikke er ille i seg selv, men at jeg kun mener det kommer til kort mot de andre byene i Norge. Den beste er fortsatt Oslo. Kanskje farget fordi jeg bor i nærheten av Oslo, men de andre byene er små med begrensede tilbud i sammenligning. Nr. To er Bergen og Trondheim, og så kommer vel Stavanger/Tromsø og Kristiansand på en tredjeplass. 

Anonymkode: c52eb...35c

Gjest Overrasket
Skrevet

Hvis Drammen er på listen er det noen andre byer som bør tas med også, som f.eks. min favoritt: Ålesund. 

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Overrasket skrev:

Hvis Drammen er på listen er det noen andre byer som bør tas med også, som f.eks. min favoritt: Ålesund. 

Ålesund - Kjempeflott natur, men noe så kjedelig som sunnmørsdamer da mann. Den eneste størrelsen dem tenner på er størrelsen på lommeboka di.  

Anonymkode: f830e...542

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid likt å besøke Trondheim, så det blir nok min favoritt. På andre plass kommer nok Stavanger, en utrolig fin og koselig by syns jeg, men ikke alt for liten. 

Jeg er for tiden bosatt i Tromsø, og føler meg egentlig litt "kvelt" her, for det er alt annet enn en storby, selv i norsk målestokk. 

Bergen og Oslo har jeg egentlig et ganske nøytralt forhold til, og det er greit å være der, men reiser heller til en av de to førstnevnte. 

Jeg er fra Ålesund, så føler ikke at jeg har noe upartisk å si der. Jeg elsker byen, naturen rundt, og bare det å være der. 

De andre byene har jeg ikke vært og har heller ikke noe forhold til.

Anonymkode: 8c2bc...fc9

Skrevet

Den beste byen synes jeg er Oslo! Den har alt! Ålesund er Norges vakreste by. Trondheim er hyggelig. Bergen er fin i vakkert vær. Kristiansand er kjedelig.  Stavanger kjenner jeg ikke til. Drammen? Hører det med til storbyer i Norge? 

Gjest Overrasket
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ålesund - Kjempeflott natur, men noe så kjedelig som sunnmørsdamer da mann. Den eneste størrelsen dem tenner på er størrelsen på lommeboka di.  

Anonymkode: f830e...542

Det kan jeg nesten bare ta ditt ord for. Men nå handler ikke denne tråden om Norges fineste kvinner, men Norges fineste byer. Dog, dersom en sunnmørskvinne forvillet seg til dørstokken min og hadde med seg en sjokoladeplate så hadde jeg nok sluppet henne inn.

Skrevet

Kristiansand var best. Drammen er ikke av de største byene, men har vært der en gang. Kjedelig by. 

Skrevet

Jeg liker Bergen best og Stavanger minst. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig glad i Trondheim. Oslo er også en fin by, men samtidig ganske upersonlig.

Anonymkode: 0e3c5...d3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...