AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #1 Skrevet 10. juni 2018 Vi har vært prøvere i kun to måneder, og jeg kjenner at dette tærer veldig på psyken. Er det vanlig å ha store følelser i sving uten å engang se/føle tegn på graviditet? Jeg vet at det hos de fleste tar månedsvis, men det er så slitsomt at jeg vet ikke hvordan jeg skal klare det. Har noen et råd eller noen gode ord å komme med? Anonymkode: 5993c...b80
Gjest Konditorfrue Skrevet 10. juni 2018 #2 Skrevet 10. juni 2018 Kjære deg.har ikke vært i den situasjonen, men forstår deg veldig godt.det er en påkjenning å gå i uvisshet.jeg vil anbefale deg å ha noen fagfolk /psykolog å snakke med gjennom prosessen, da får du bearbeide ting bedre underveis.ønsker deg alt godt videre 💜
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #3 Skrevet 12. juni 2018 På 11.6.2018 den 0.43, AnonymBruker skrev: Vi har vært prøvere i kun to måneder, og jeg kjenner at dette tærer veldig på psyken. Er det vanlig å ha store følelser i sving uten å engang se/føle tegn på graviditet? Jeg vet at det hos de fleste tar månedsvis, men det er så slitsomt at jeg vet ikke hvordan jeg skal klare det. Har noen et råd eller noen gode ord å komme med? Anonymkode: 5993c...b80 Prøv 25 måneder med det der. Endte med 4 måneder pause i forholdet vårt hvor vi jobbet for å finne tilbake til vennskap og kjærlighet. Vi klarte det og andre måneden sammen så ble jeg plutselig gravid. Merkelige greier. Når man tenker at det ikke kommer til å skje så skjedde det. Anonymkode: ef8ec...cff
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2018 #4 Skrevet 13. juni 2018 Personlig hadde jeg svingende følelser i prøveperioden, prøvde ca 1 år før det gikk, noe som er en stoor belastning på psyken og på forholdet. Men nå var min mensen helt ute å kjørte, hadde ikke mens på 9 mnd, etter en runde med provera så satt det =) Masse lykke til <3 Anonymkode: d4c6d...440
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå