Gå til innhold

Hvordan ser menn på jålete damer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og jåler damer seg for menn eller andre kvinner? Jeg klarer bare ikke og se noe imponerende med kvinner som tar selfie i rød leppestift , push up bh evt bikini ? Er dette også de mest naive kvinnene? Det er bare og gi dem masse komplimenter så faller de?

Anonymkode: beada...924

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi liker dem.

Anonymkode: 8c82d...3ff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og jåler damer seg for menn eller andre kvinner? Jeg klarer bare ikke og se noe imponerende med kvinner som tar selfie i rød leppestift , push up bh evt bikini ? Er dette også de mest naive kvinnene? Det er bare og gi dem masse komplimenter så faller de?

Tja... kan lett gå med rød lebestift og/eller bikini, eg. Er litt "jentete" i at eg likar både sommarkjolar og skjørt. Sommaren er "mi" tid, og eg elskar alle fargane eg kan more meg med. Om eg er naiv? På ingen måte. Om eg fell som flue av menns kompliment? Nei. Snarare har eg "slitt" med at menn har blitt forelska i meg. Eg har venninner som har minna meg på dette når eg har fått nye kompisar,- for eg ender også opp såra fordi vennskapet blir "ødelagt" idet mannen forelsker seg. 

Anonymkode: f4df7...a05

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja... kan lett gå med rød lebestift og/eller bikini, eg. Er litt "jentete" i at eg likar både sommarkjolar og skjørt. Sommaren er "mi" tid, og eg elskar alle fargane eg kan more meg med. Om eg er naiv? På ingen måte. Om eg fell som flue av menns kompliment? Nei. Snarare har eg "slitt" med at menn har blitt forelska i meg. Eg har venninner som har minna meg på dette når eg har fått nye kompisar,- for eg ender også opp såra fordi vennskapet blir "ødelagt" idet mannen forelsker seg. 

Anonymkode: f4df7...a05

Så du blir ikke kastet kommentarer etter som "han vil bare bruke deg for sex" ? :P synes det er dette som kommer ut av kvinner dersom man får noe på g med en mann jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes jålete damer er veldig uinteressante. De virkelig vakre er de som ikke stasher seg så Jævlig mye opp. Synes mange jenter ser så like ut idag pga mengden sminken de bruker. T.o.m sminke i øyebrynene😅 tror kvinnefrigjøringa ikke kom helt i mål. Alt det kroppspresset. Tror var mye friere på sekstitallet enn de er i dag. Idag skal alle likesom se retusjert ut. Alle skal se ut som alle andre fremfor seg selv. Det er litt synd. 

Anonymkode: dc741...f10

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi som liker å pynte oss gjør det av mange grunner f.eks egen velvære, selvtillit (lav eller høy), noen gjør det for menn, noen har blitt negativt påvirka, andre har blitt positivt påvirka etc. Noen har dårlig personlighet og andre ikke. De aller fleste er vel ikke så jålete at de er bøåst? Jeg syntes det er bare er bra folk gjør sitt for å føle seg vel! En balansegang er greit. Skjønner hvis du mener damer som kun lever for sitt utseendet. De syntes jeg bare synd på. Selv om de ser ut som superbabes så er de misfornøyde med et eller annet. 

Anonymkode: 4ef51...8f1

• Liker 2
Skrevet

Å trur At «jålet» og pene jenter er mindre glupe, naive eller mangler dybde er ganske fordomsfull. Kvinner kommer i alle fasonger og 2018 burde folk få kle/sminke seg som ein vil. 

• Liker 5
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Vi synes de er teite helt til de prøver seg på oss og vi blir kåte.

Skrevet

Menn liker ikke kvinner som steller seg altså...

AnonymBruker
Skrevet

Som disse rosa-bloggerne med falskt blondt hår, duckface, dyre klær/veske, liten hund og dyr livsstil?

Styrer unna disse, jeg. Orker ikke deres lav selvtillit og trenger stadig random bekreftelser fra internett. Jeg sveiper dem bort med en gang. Skjønner ikke hva de andre menn ser i dem.

Jeg foretrekker ekte kvinner.

Anonymkode: 00d15...dd2

AnonymBruker
Skrevet

Som kvinne synes jeg det er synd når kvinner forsøker for hard, med falske vipper, trutmunn og altfor mye sminke og kanskje løshår, rett og slett fordi jeg hører hva min egen mann og kamerater sier om slike kvinner. "Ok for et knull! Uaktuelt å være kjæreste med!" 

Jeg tenker at under stasjet er det sikkert en søt jente, som kanskje er litt usikker, og derfor forsøker litt for hardt, og så blir istedenfor resultatet at hun kun er god nok for et knull, og ikke aktuell som kjæreste. Å bli nedgradert til å kun være aktuelt for et knull gjør sikkert ikke noe bra for en antagelig allerede lav selvfølelse. (Hadde den vært god i utgangspunktet, så hadde hun ikke følt behov for å stasje seg slik.) 

Anonymkode: 98c44...a20

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig jålete?  Noen kan jo dette med å se ut som fotomodeller hele livet, og du aner at det er lagt ned store midler og lang tid i utseende, klær og tilbehør,  men at det bare ser helt riktig ut. Og så har du disse som helt mangler stilsans, og trolig bare har blogger og Paradise Hotel som referanser.  Begge deler er jo jålete, men noen får det enten ikke til, eller så har det bare oppstått en stil jeg som mann ikke forstår.  

Anonymkode: 947fa...ca5

• 5 år senere...
Skrevet

Vi damer sminker oss, bruker massevis av velværeprodukter og trendy klær både for at vi skal føle oss forfengelig for vår egen del, men like mye fordi at dette er en stor hobby for de fleste av oss damer. Jeg er veldig klar hva jeg sier til menn som blander seg opp i dette...Dette har dere ingenting menn så sant dere ikke er forfengelig og velstelt selv. Og en annen ting jeg sier rett ut...hva er det som feiler dere som ikke vil ha pene damer???Det må virkelig være mange av dere der ute med null selvtillit og selvfølelse. Selvfølgelig kan dere få en stygg og sjaskete dame, med andre ord det me kaller rett ut ei tarvelig og simpel jente. Men dere fortjener heller ikke noe bedre☹️Hilsen Gerd Karin HH, Hallingdal

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...