AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #1 Skrevet 10. juni 2018 Ok KG-folk. Har aldri skrevet noe her inne, men nå trenger jeg råd! Møtte en fyr på tinder for en stund siden. Samtalen fløt veldig lett, og etter noen dager gikk vi over til snap. Vi snakket om å møtes ganske fort. Så skjedde det ting hos meg, og ting hos han, som gjorde at det gikk ca en måned til første gangen vi møttes. Vi hadde en fin kaffedate, og snakket om å møtes igjen. Jeg falt nok litt for han da. Så ble det stille fra han... En stund etterpå møtte jeg han helt tilfeldig på butikken. Vi snakket litt om løst og fast, og da jeg måtte gå sa han "vi snakkes, send meg en melding!" Det gjorde jeg, og samtalen mellom oss startet opp igjen. Han sa unnskyld for at det ble stille fra han (dødsfall i nær krets). Det er forståelig, han fortalte om denne personen da vi var på date, og at personen var svært syk. Så kommer det som plager meg... Jeg sender en del snaps om løst og fast, noen ganger til flere og noen ganger bare til han. Ofte svarer han, og kan komme med kommentarer som "det vil jeg høre mer om neste gang vi skal på date!". Noen ganger ignorerer han meg, og det kan gå dagesvis mellom hver snap jeg får av han. Jeg klarer ikke å skjønne hva greia er! Når han er "på" er han så veldig på, vil på date og vil på besøk osv. Men når han er "av" er det stille i mange dager. Jeg innrømmer at jeg er for pysete til at jeg har turt å spørre han rett ut hva som skjer, er nok redd for å bli avvist. Men må vel gjøre det snart. Har til nå unnskyldt det med at han sikkert enda sliter med det han har gått gjennom nylig. Hva tenker dere? Er det vits å fortsette å prøve å holde kontakten med han? Anonymkode: f0fc5...6bc
Anonym2022 Skrevet 10. juni 2018 #2 Skrevet 10. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ok KG-folk. Har aldri skrevet noe her inne, men nå trenger jeg råd! Møtte en fyr på tinder for en stund siden. Samtalen fløt veldig lett, og etter noen dager gikk vi over til snap. Vi snakket om å møtes ganske fort. Så skjedde det ting hos meg, og ting hos han, som gjorde at det gikk ca en måned til første gangen vi møttes. Vi hadde en fin kaffedate, og snakket om å møtes igjen. Jeg falt nok litt for han da. Så ble det stille fra han... En stund etterpå møtte jeg han helt tilfeldig på butikken. Vi snakket litt om løst og fast, og da jeg måtte gå sa han "vi snakkes, send meg en melding!" Det gjorde jeg, og samtalen mellom oss startet opp igjen. Han sa unnskyld for at det ble stille fra han (dødsfall i nær krets). Det er forståelig, han fortalte om denne personen da vi var på date, og at personen var svært syk. Så kommer det som plager meg... Jeg sender en del snaps om løst og fast, noen ganger til flere og noen ganger bare til han. Ofte svarer han, og kan komme med kommentarer som "det vil jeg høre mer om neste gang vi skal på date!". Noen ganger ignorerer han meg, og det kan gå dagesvis mellom hver snap jeg får av han. Jeg klarer ikke å skjønne hva greia er! Når han er "på" er han så veldig på, vil på date og vil på besøk osv. Men når han er "av" er det stille i mange dager. Jeg innrømmer at jeg er for pysete til at jeg har turt å spørre han rett ut hva som skjer, er nok redd for å bli avvist. Men må vel gjøre det snart. Har til nå unnskyldt det med at han sikkert enda sliter med det han har gått gjennom nylig. Hva tenker dere? Er det vits å fortsette å prøve å holde kontakten med han? Anonymkode: f0fc5...6bc Hvis du virkelig føler at han er en du vil satse på, så synes jeg ikke du skal gi opp enda. Kanskje han trenger litt mer tid til å bearbeide det vonde han opplevde. Alle takler sorg på forskjellige måter. Jeg vet bare at jeg er sånn selv. Skyver folk unna, vil helst være alene. Men det virker jo som han er interessert i deg? Gi han tid, det tror jeg er det lureste.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #3 Skrevet 10. juni 2018 Han høres ut som en fyr som bare flyter rundt og tar kontakt når det passer han/han kommer på mennesker fordi han treffer dem. Ville ikke brukt tid på det. Sannsynligheten er relativt stor for at han holder på med flere damer på samme måte som deg. Anonymkode: b693f...5ab 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #4 Skrevet 11. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Han høres ut som en fyr som bare flyter rundt og tar kontakt når det passer han/han kommer på mennesker fordi han treffer dem. Ville ikke brukt tid på det. Sannsynligheten er relativt stor for at han holder på med flere damer på samme måte som deg. Anonymkode: b693f...5ab Dette er jeg ikke enig i. Det er heller en del som ikke liker den daglige snappingen/kontakten med en man ikke egentlig kjenner ennå. De glemmer det rett og slett, er opptatt av egne ting. Du bør snakke med han og si at du liker at dere har kontakt hver dag. Men ikke frik ut om han ikke svarer på snappen din med en gang, det er lov for voksne folk (og ungdommer) å legge bort mobilen i noen timer, og i noen sammenhenger er det også helt naturlig (ulike sportsaktiviteter f.eks.) Anonymkode: 75c80...440
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå