Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på 34 og kjenner jeg er veldig klar for baby nå, jeg er helt på tuppene og klarer nesten ikke vente. Jeg og min kjæreste har prøvd noen måneder uten hell. Jeg har nå katastrofetanker og tenker" en hvis jeg ikke blir gravid eller må bruke sånn prøverøro.l" hvor lenge er skal man holde på å prøve da? Det har gått noen måneder nå, men huff.. jeg får skikelig nedtur hver gang jeg får mensen. Hvor lenge brukte dere på å bli gravide? 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noen måneder er ingenting. I din alder er det godt under 25% sjanse for graviditet hver syklus. 

Anonymkode: fe245...b13

• Liker 1
Skrevet

Hvis du stresser anbefaler jeg å reise på privat klinikk for å sjekke at alt står bra til. Det er verdt de pengene hvis du får roet deg litt ☺️ 

Reis til gynekologen din i første omgang og snakk med hun/han ☺️ Gynekologen vil ta en undersøkelse og noen blodprøver så vet du mer 🙌🏼

• Liker 1
Skrevet

Og hvis du ikke vil gå privat, vil fastlegen vente med å utrede til dere har prøvd i 1 år. Hvis du har uregelmessig mens, så er det mulig å få hormoner for å stabilisere tidligere

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ca et år med første. Med andre ca et halvt år.

Noen måneder er ingenting.

Anonymkode: 65a7d...260

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...