Gå til innhold

Trille til barn på snart 3 år?

Anbefalte innlegg

Gjest erteblomst
Skrevet

Vi på ferie hvor vi skal fly til en storby, være der i noen dager og så på bilferie i en uke. Ene barnet er 2 år og 9 mnd, og har sluttet med vogn til vanlig. Men ville dere tatt med en trille på ferie likevel? Vi skal forflytte oss endel på turen. Jeg tenker flyplass, trafikkerte gater i storby, mulighet for en dupp hvis det blir mye aktivitet, mulighet til å gå litt lenger på turer, i fornøyelsesparker osv. Hva har dere gjort med barn på samme alder på samme type ferie? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde absolutt tatt med vogn til en som ikke er fylt 3 år. Har selv en på 2,5 år og vogn er en selvfølge nesten uansett hva vi skal her hvertfall. Og det var like aktuelt når de eldre barna mine var på samme alder.

Anonymkode: 07a61...d2a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du skriver "det ene barnet" - har dere med yngre barn også? Vi kjøpte brukt dobbel-trille på Finn når vi reiste med en 11 mnd og en snart 3-åring, og solgte den (for samme prisen) når vi kom hjem.

Anonymkode: ffaa7...91a

Gjest erteblomst
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver "det ene barnet" - har dere med yngre barn også? Vi kjøpte brukt dobbel-trille på Finn når vi reiste med en 11 mnd og en snart 3-åring, og solgte den (for samme prisen) når vi kom hjem.

Anonymkode: ffaa7...91a

Nei, det andre barnet er eldre, men takk for tips uansett😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...