Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Virvar
Skrevet

Jeg trenger tittelen på ei plate Europe hadde på slutten av 80 tallet. Den inneholdt "final countdown", og en som het "carrie". Mer husker jeg ikke. Er det mulig å laste ned hele plater på KazaaLite, eller må jeg ta sang for sang?

men hva heter plata?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den heter The final countdown og ble utgitt i 1986.

Sangene på plata er:

The final countdown

Rock the night

Carrie

Danger on the track

Ninja

Cherokee

Time has come

Heart of stone

On the loose

Love chaser

Gjest kenneth
Skrevet
Jeg trenger tittelen på ei plate Europe hadde på slutten av 80 tallet. Den inneholdt "final countdown", og en som het "carrie". Mer husker jeg ikke. Er det mulig å laste ned hele plater på KazaaLite, eller må jeg ta sang for sang?

men hva heter plata?

Plata heter "The final countdown" faktisk.

http://www.platekompaniet.no/produkt.asp?i...id=5044922&gid=

Du finner sikkert hele plata på nettet og. Men, jeg tror det er enklere å laste ned sang for sang. Laster du ned hele albumet, kan du ikke "skippe" sang for sang. (Da må du lete deg frem manuelt). Laster du ned låtene enkeltvis, vil det være mer praktisk. Eksempelvis hvis du har tenkt å brenne den på en audio-cd og lyssna til puddel-rocken på stereoanlegget ditt, vil nok det være lurt. Ihvertfall er min erfaring slik.

Har ikke brukt Kazaa. Benytter Direct Connect selv. Den duger ihvertfall bra.

Gjest kenneth
Skrevet

Høh... Teite Litz som kom meg i forkjøpet. (Men jeg hadde med link, så da var svaret mitt mye kulere... :wink: )

Skrevet

Jeg kan gi en mye kulere link. :P

http://www.europetheband.com/

Der finner du det meste du trenger å vite om Europe. :wink:

(og ett smart tips til senere.... www.google.com er ett smart sted når man trenger informasjon om noe :wink: )

Skrevet

Btw:

Det kan også være samleplata til Europe som heter Europe 1982-1992. Begge sangene er med der og.

Eller samleplata som heter Europe 1982-2000.

Eller plata som heter Rock the night, The very best of Europe. (dobbel-disc)

:wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...