AnonymBruker Skrevet 10. juni 2018 #1 Skrevet 10. juni 2018 Eller bør jeg kun bruka duracell? Anonymkode: 5e1bb...1e0
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #2 Skrevet 11. juni 2018 Jeg har ikke erfaring med First Price-batterier, men vil tro Duracell holder lenger. Det betyr ikke at du ikke kan bruke First Price med akkurat samme resultat, spørsmålet er bare hvor ofte du er villig til å bytte batteri, og hva som blir billigst over tid. Anonymkode: f5a04...d2e
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #3 Skrevet 11. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke erfaring med First Price-batterier, men vil tro Duracell holder lenger. Det betyr ikke at du ikke kan bruke First Price med akkurat samme resultat, spørsmålet er bare hvor ofte du er villig til å bytte batteri, og hva som blir billigst over tid. Anonymkode: f5a04...d2e Det er det jeg har lurt på selv. Anonymkode: 5e1bb...1e0
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2018 #4 Skrevet 12. juni 2018 Jeg kjøper oppladbare batterier til en slikk og ingenting fra Kina. Dette sparer miljøet siden jeg får de billigere enn bruk og kast batterier koster i Norge. Eneste å passe på da er at de er 1,5 og ikke 1,2 Volt. Den enkleste metoden å sammenlikne batteriers ytelser på er å sammenlikne tallet som står foran verdien merket med "mah", milliamperetimer. Jo høyere, jo bedre. Er begge tallverdiene like, er det ikke forskjell mellom Duracell og FirstPrice. Men jeg vil altså virkelig anbefale å kjøpe oppladbare istdf. Anonymkode: 8601a...4e7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå