Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje er ikke Kvinneguiden rett sted å prøve, men prøver likevel. :fnise: 

Noen her inne som følger med på E3? For de som ikke vet, er det en årlig spillmesse som viser frem nye spill og spillkonsoller.

Selv gleder jeg meg til Bethesda sitt program, og da spesielt Fallout 76. Blir spennende å se om de har noe nytt å komme med ang. The Elder Scrolls også, selv om det er Fallout som er hovedfokuset.

EA sitt show var også spennende, mest pga. Battlefield V. Veldig mye bra der, og også morsomt å se at Norge endelig blir representert i krigshistorien. Blir også fint å kunne spille en kvinnelig karakter. Gleder meg. :bolledeig:

Noen spill andre gleder seg til?

Anonymkode: f7933...8ba

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg følger med!

Jeg ble veldig gira på Elder Scrolls, selv om vi ikke fikk sett mye, det er sikkert veeldig lenge til spillet kommer ut også, de hadde vel ikke satt noen dato. Fallout 76 er jeg litt "meh" på, jeg er ikke så glad i spill med stort fokus på multiplayer og spesielt PVP, det virker som at man neste må spille multiplayer, selv om det teknisk sett blir mulig å spille solo (jeg prøvde dette med Sea of Thieves, det gikk ikke så bra! Likte også dårlig at det var så lite story i spillet) Håper ikke neste Elder Scrolls blir likt.

Jeg gleder meg mest til Tomb Raider av EA sine spill, spent på Ubisoft og det nye AC.

Anonymkode: 9fade...b7c

AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg følger med!

Jeg ble veldig gira på Elder Scrolls, selv om vi ikke fikk sett mye, det er sikkert veeldig lenge til spillet kommer ut også, de hadde vel ikke satt noen dato. Fallout 76 er jeg litt "meh" på, jeg er ikke så glad i spill med stort fokus på multiplayer og spesielt PVP, det virker som at man neste må spille multiplayer, selv om det teknisk sett blir mulig å spille solo (jeg prøvde dette med Sea of Thieves, det gikk ikke så bra! Likte også dårlig at det var så lite story i spillet) Håper ikke neste Elder Scrolls blir likt.

Jeg gleder meg mest til Tomb Raider av EA sine spill, spent på Ubisoft og det nye AC.

Anonymkode: 9fade...b7c

Ja, vi er nok mange som er litt skuffet over Fallout 76 nå. Jeg liker tanken på å spille med vennene mine, men å være nødt til å leve med 13-åringer som synes det er kjeeeempemorsomt å skyte og griefe alt de kommer over er ikke noe jeg er interessert i. Jeg bruker timesvis på å bygge basene mine. Gidder ikke å gjøre det hvis noen kommer å bomber alt jeg har bygget.

Og å kunne spille på privat server der man bare spiller med de man inviterer til spillet, eller å selv bestemme om serveren man går inn i har PVP eller ikke, tror jeg er noe som kan redde det for min del. Dessverre er det såppass lite informasjon der ute akkurat nå og Bethesda virker veldig forsiktig med hva de sier så de ikke skremmer bort alt av singleplayer-fans (inkludert meg), så jeg må bare smøre meg med tålmodighet så godt det lar seg gjøre! :Nikke:

Veldig spennende å se teaseren til det nye Elder Scrolls-spillet (hvis man i det hele tatt kan kalle det det, med sine 3 sekunder, haha!) . Mon tro om det er satt i Hammerfell? Blir kjempespennende, selv om det er veldig lenge til.

Så også litt av The Division 2 i går som ser interessant ut, selv om den første ikke var helt for meg. Villig til å gi det en sjanse hvis det fortsetter å se lovende ut!

- TS

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, vi er nok mange som er litt skuffet over Fallout 76 nå. Jeg liker tanken på å spille med vennene mine, men å være nødt til å leve med 13-åringer som synes det er kjeeeempemorsomt å skyte og griefe alt de kommer over er ikke noe jeg er interessert i. Jeg bruker timesvis på å bygge basene mine. Gidder ikke å gjøre det hvis noen kommer å bomber alt jeg har bygget.

Og å kunne spille på privat server der man bare spiller med de man inviterer til spillet, eller å selv bestemme om serveren man går inn i har PVP eller ikke, tror jeg er noe som kan redde det for min del. Dessverre er det såppass lite informasjon der ute akkurat nå og Bethesda virker veldig forsiktig med hva de sier så de ikke skremmer bort alt av singleplayer-fans (inkludert meg), så jeg må bare smøre meg med tålmodighet så godt det lar seg gjøre! :Nikke:

Veldig spennende å se teaseren til det nye Elder Scrolls-spillet (hvis man i det hele tatt kan kalle det det, med sine 3 sekunder, haha!) . Mon tro om det er satt i Hammerfell? Blir kjempespennende, selv om det er veldig lenge til.

Så også litt av The Division 2 i går som ser interessant ut, selv om den første ikke var helt for meg. Villig til å gi det en sjanse hvis det fortsetter å se lovende ut!

- TS

Ja, vi må nok bare vente på Fallout 5 ang dette.Men det kommer det også:-)

Anonymkode: 14bf2...af6

• Liker 1
Skrevet

Masse kjekt for oss TES-fans! Jeg er glad TES 6 er annonsert, selv om det er lenge til det kommer. Men gleder meg veldig til TES: Blades! Har allerede registrert meg sånn at jeg kan få early access til spillet. 😄

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Tabris skrev:

Masse kjekt for oss TES-fans! Jeg er glad TES 6 er annonsert, selv om det er lenge til det kommer. Men gleder meg veldig til TES: Blades! Har allerede registrert meg sånn at jeg kan få early access til spillet. 😄

Er ikke sikker det er så lenge til...Bethesda imponerte kraftig fra de annonserte Fallout 4, til det faktisk kom:-)

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Er ikke sikker det er så lenge til...Bethesda imponerte kraftig fra de annonserte Fallout 4, til det faktisk kom:-)

Ja, som regel så holder jo Bethesda kortene tett inntil brystet. Så når de først annonserer noe, så er det som regel ikke lenge til det kommer. Men jeg tror (dessverre) TES VI er unntaket.

Skrevet

Nå er jeg kanskje litt sær i spillveien, men ikke så ekstremt mye som har imponert til nå 😛 

Kingdom hearts 3 har jeg ventet på siden det først ble presentert, så på tide at det kommer snart :fnise: Kult å få se mer av Tomb Raider også. 

Ble litt nysgjerrig på Anthem på EA sin konferanse, og vurderer Unravel two (ikke spilt eneren). 

Hos microsoft var det Ori and the will of the wisps og Tunic. 

Hos Sqaure enix ble jeg litt nysgjerrig på Babylons fall - men de viste jo ikke akkurat så mye av spillet. Hadde håpet på mer info om FF7 remaken, men kan jo være det kommer på noen av spillmessene senere i år.

Jeg er litt nysgjerrig på Skull & bones, men ser ikke ut som et spill jeg vil ha egentlig. Og høydepunktet i går ble Assassins Creed Odyssey ❤️ Syns Origins er fantastisk, og Odyssey ser ut som det fortsetter i samme stil - oktober kan ikke komme fort nok! 

Hos Sony var det kult med enda en KH3 trailer, samt Last of us 2 og Twin Mirror :)

Sikkert mer jeg har sett også, som jeg ikke kommer på i farta, men ikke så mye som har satt spor 😛 

Hos Nintendo håper jeg Yoshi får en releasedato, og gjerne et Animal Crossing spill igjen 😄

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...