AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #21 Skrevet 11. juni 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal ut og fly i sommerferien men har helt forferdelig flyskrekk pga en nestenulykke på et fly for noen år siden. Får man angstdempende om man drar til legen og ber om det, eller er det vanskeligere enn som så? Er 21 år gammel, har ingen sykdommer og går ikke på andre medisiner, og har heller aldri nevnt dette for legen da jeg ikke har flydd siden nestenulykken. Anonymkode: 726bd...986 Jeg har også flyskrekk. Og det som skjedde med meg. Det var at jeg gikk til legen. Spurte om noe beroligende. Men fikk det ikke. Men jeg fikk tips av en venninne og ta reisesyketabletter. Marzine. De funker veldig bra på meg og bruker de når jec skal fly. Du blir sløv av de. Eventuelt hvis du blander de med alkohol. Så blir du enda mer sløv. Så det er jo noe du kan gjøre. Anonymkode: 5ae3c...444
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #22 Skrevet 11. juni 2018 Snakk med legen. De kan skrive ut små doser til flybruk. Alkohol kan gjøre angsten MYE verre, dessuten er alkohol dehydrerende og det er jo ikke bra det kan og trigge angsten. Jeg har ekstrem flyskrekk. Før man snakket om flyskrekk i særlig grad pleide jeg og drikke, det var jo helt feil. Har gått flyskrekkurs og hjulpet noe. Men da jeg snakka med legen fikk jeg minkstepakning av beroligende for denne type. Det har gått mye bedre og fly. Anonymkode: 149ec...a83 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2018 #23 Skrevet 11. juni 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tusen takk for tips! Liker verken vin eller øl da, vet du eller noen andre her om de selger sprit på Gardermoen? Kan være jeg heller prøver denne metoden. Anonymkode: 726bd...986 😂 Du har ikke reist med fly i det hele tatt før du eller? Er det noe som er lett å få tak i på Gardermoen så er det alkohol, i alle former. Anonymkode: d0e5c...9c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå