Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Må innrømme at jeg er langt under gjennomsnittet erfaren på denne fronten, men har siden januar lagt p-pillene på hyllen. Har trengt litt tid på meg til å omstille meg mentalt i forhold til at vi nå går inn i en ny epoke av livet, og av den grunn har jeg egentlig bare skrevet inn menstruasjonssyklusen i en app slik at jeg har hatt litt oversikt uten å tenke på å treffe på eggløsningsdato.

Syklusen har vært stabil og normal på akkurat samme måte som når jeg gikk på p-piller helt fram til denne måneden. Ventet mensen ca 05.juni, men den har fortsatt uteblitt. Tok en test den 07.06 hvor jeg så tegn til en veldig svak skyggestrek (så svak at jeg er usikker på min egen troverdighet). Tok en digital test i går 09.06 som viste "Ikke gravid", vel og merke midt på dagen da jeg ikke klarte å vente til morgenen. 

Kjenner ingen spesielle symptomer annet enn at jeg hadde en mindre blødning når vi hadde sex for litt over en uke siden, ikke hatt blødning i ettertid under samleie. Føler meg litt mer trøtt enn normalt og (haha) promper mer enn jeg pleier, men dette er jo ting som kan komme av at jeg gikk av nattevakt forrige uke og kanskje har spist litt mye "luftig" mat den siste tiden:fnise:

Andre her som har fått positiv test etter negativ førstetest? 

Anonymkode: 7e5d0...895

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

altså det er litt tidlig enda, men ta en ny test om noen dager:)

Anonymkode: 91938...7e6

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

altså det er litt tidlig enda, men ta en ny test om noen dager:)

Anonymkode: 91938...7e6

er jo ikke tidlig om hun skulle hatt mensen den 5. Da skulle testen ha vært tydelig nå.

Anonymkode: a33e1...2aa

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...