Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg teller ned timene til feriepengene kommer 🤗. Kan ikke vente til tirsdag! Whoop-whoop 😁

Hvordan fordeler dere feriepengene deres?

Jeg fordeler slik:

55% dekker det samme som en vanlig lønning

25% til sparing

Resten til utbedring av hytte og hage (hytteferier på oss)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Får kun skattefri utbetaling to ganger siden jeg er på aap 😜 men det blir da nesten 3000 som skal gå til å først betale ned kredittkortet, så skal jeg spare noen kroner til ferietur i august. Å ellers lever jeg og sparer som før. 

Anonymkode: 6ef29...f39

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i mammapermisjon, så får bare feriepenger for et halvt år. Håper det blir nok å betale standardfradrag på boliglånet (17 000 kr). Ikke plass til noe mer.

Anonymkode: 279e5...104

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var i mammapermisjon, så får bare feriepenger for et halvt år. Håper det blir nok å betale standardfradrag på boliglånet (17 000 kr). Ikke plass til noe mer.

Anonymkode: 279e5...104

jeg sparer alt som er over ordinær lønn, så det blir litt i overkant av 20.000,- inn på sparekonto :) 

Anonymkode: 5da11...c35

AnonymBruker
Skrevet

Får null skatt på trygda, så er ikke så mye det er snakk om. Tenkte å bruke de til å kjøpe et par sko og noen klesplagg som jeg virkelig trenger. 

Min samboer får en betydelig sum, så hans penger går til ferie for oss begge + sparing og fond

Anonymkode: 99b92...713

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får null skatt på trygda

Er det den 20 denne måneden også?

Anonymkode: 20db4...add

AnonymBruker
Skrevet

Vi bruker alt på ferie. Noe til sommerferien, noe til høstferien, og et par helgeturer vi skal ta i løpe av de nærmeste månedene.

Anonymkode: 19257...f74

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Får null skatt på trygda, så er ikke så mye det er snakk om. Tenkte å bruke de til å kjøpe et par sko og noen klesplagg som jeg virkelig trenger. 

Min samboer får en betydelig sum, så hans penger går til ferie for oss begge + sparing og fond

Anonymkode: 99b92...713

Hvis du har 0 skatt på trygda, hvordan kan du i det hele tatt få noe da?

Anonymkode: 280fd...e01

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har 0 skatt på trygda, hvordan kan du i det hele tatt få noe da?

Anonymkode: 280fd...e01

Det er null skatt I JUNI, det er alt uføretrygdede får som "feriepenger". Ikke noe ekstra enn det.

Skrevet

Hei, trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

Sitat

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...